صادر کننده ظرف یکبار مصرف تولد

با گذشت زمان و برای راحت تر شدن کارها ظروف یکبار مصرف به وجود آمدند. برای میهمانی ها و مجالس از ظروف یکبار مصرف استفاده می کنند تا هم بهداشتی تر باشد و هم اینکه زمان خود را صرف شستشوی ظرف ها و سفره نکنند. در این میان تولد ها نیز جزو میهمانی های پر جمعیت است . بدین منظور طراحان ظروف یکبار مصرف، ظرف یکبار مصرف تولد را طراحی کرده‌اند.

صادر کننده ظرف یکبار مصرف تولد

طرح های ظرف یکبار مصرف تولد

طرح های ظرف یکبار مصرف تولد

ظرف های یکبار مصرف تولد با رنگ ها و شکل های متفاوت در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می شود .بیشتر تم های تولد برای کودکان ساخته شده است .شکل‌هایی مانند باب اسفنجی ،ملکه برفی و مواردی که دختر بچه ها و پسر بچه ها آنها را دوست دارند، تا شبی خاطره انگیز را برای آنها به وجود آورند .

علاوه بر طرح های متفاوتی که بر روی ظروف یکبار مصرف می زنند؛شکل های متفاوت نیز دارد که برخی از آنها به شکل مربع و برخی مانند دایره است که هر کدام بسته به سلیقه‌ی افراد متفاوت است .بیشترین ظروف یکبار مصرف برای تولد به شکل کاغذی ارائه می شود. برای این که افراد مریض نشوند ؛رنگ‌های خوراکی را که به این گونه مواد کاغذی اضافه می کنند و سپس یک لایه سفلون بر روی آن می کشند .شما می توانید در هنگام تهیه مقداری از ظرف کاغذی را بکشید ،متوجه می شوید که روی آن یک لایه نازک پلاستیکی وجود دارد. این لایه نازک برای این است که افراد مریض نشود البته این لایه در مقابل حرارت بالا دوامی ندارد و سریع از بین می رود. برای همین توصیه می شود که در این گونه ظرف ها بیشتر مواد سرد سرو شود .

قیمت ظرف تولد یکبار مصرف بسته به نوع و کیفیت آن متفاوت است . همچنین برخی از بسته بندی ها در آن موارد متفاوتی از جمله بشقاب ها ، لیوان ها ،چنگال ها، قاشق ها و موارد دیگر است که این باعث بالا رفتن قیمت یک پک تولد می شود. برخی از افراد دوست دارند که ظرف تولد خاص را داشته باشد. این گونه افراد معمولاً به مراکز تهیه و تولید ظروف یکبار مصرف می‌رود و عکس و چهره خود یا طرحی را که مد نظر دارند به تولید کننده می دهند تا ظرف های تولد آنها خاص و شکیل باشد.

قیمت عالی ظرف یکبار مصرف تولد

قیمت عالی ظرف یکبار مصرف تولد

عرضه ظرف یکبار مصرف تولد در تمام مراکز فروش ظروف یکبار مصرف انجام می پذیرد .همچنین امروزه بسیاری از شیرینی فروشی ها نیز به خاطر داشتن کیک های تولد اقدام به فروش پک های ظرف یکبار مصرف تولد نیز می کنند تا مصرف‌کننده راحت‌تر بتوانند به محصول مورد نظر خود دست پیدا کند.