صادرات لیوان یکبار مصرف گیاهی به عراق

در واقع وسایل یکبار مصرف کمک می کنند تا زمان کمتری را به صرف کارهای غیر ضروری اختصاص دهیم و در واقع نوعی صرفه جویی در وقت و هزینه به حساب می آیند در حالی که بسیار بهداشتی و مطمئن هستند.

پیشنهاد ویژه ما به شما استفاده از لیوان یکبار مصرف گیاهی عالی و با کیفیت است که این محصول صادراتی است و شما نیز می توانید از آن ها خرید کنید و بهره لازم را ببرید.

صادرات لیوان یکبار مصرف گیاهی به عراق

مشخصات لیوان یکبار مصرف گیاهی

مشخصات لیوان یکبار مصرف گیاهی لیوان های کاغذی که از گیاهان دارویی و میوه های خاص هستند متداول ترین نمونه برای میل کردن چای و قهوه از دهان است، بیشتر مشتریان می توانند این لیوان ها را در کافی شاپ ها و سایر مکان هایی که نوشیدنی سرو می شود مشاهده کنند.

از خصوصیات اصلی این لیوان های کاغذی گیاهی این است که قابل تجزیه بیولوژیکی، قابل بازیافت و حساس به دما هستند و واحدهای سازنده این لیوان ها از کاغذ پلاستیکی یکبار مصرف جداگانه استفاده می کنند.

در فناوری ساخت این لیوان ها از روش های منحصر به فرد برای استفاده به عنوان فیلتر، به ویژه برای تزریق عناصر محلول، گیاهان معطر مانند قهوه، بابونه استفاده می شود و به سه بخش کانتور مستقیم بخش مرکزی تقسیم می شود، که ظرف را تشکیل می دهد و دو بخش کناری دارای موقعیت های مشابه قرار گرفته اند که توسط یک دیوار پشت مستقیم ایجاد می شوند.

لیوان های گیاهی را می توان با طرح های سفارشی چاپ کرد و تفاوت این لیوان های پلاستیکی و کاغذی کاملاً قابل تجزیه زیست و جامد تر است و همچنین قیمت آنها به طور قابل توجهی کمتر از نمونه های پلاستیکی است.

لیوان یکبار مصرف باکیفیت به گونه ای طراحی شده است که به خوبی در برابر دماهای بالا مقاوم است و می توان آن را برای نوشیدنی های بسیار داغ نیز استفاده کرد و چون گیاهی است و از استایرن در آن استفاده نشده است.

استفاده از مواد گیاهی مختلف در این محصولات باعث شده که بتوانید از انواع آن که دارای عطر های مختلف است استفاده کنید و از رایحه های کاملا طبیعی این محصولات استفاده کنید.

فروشندگان لیوان یکبار مصرف گیاهی اصل

فروشندگان لیوان یکبار مصرف گیاهی اصل مرکز ما شرکتی است که این لیوان ها را به صورت خاص ارائه می دهد، که این لیوان ها با طرح های جذاب برای مشتری طراحی شده است و از ویژگی های آن می توان به بررسی گلدان کاغذی به عنوان گزینه ترجیحی مشتریان خود اشاره کرد.

فروشندگان لیوان یکبار مصرف گیاهی اصل از شما دعوت می کنند تا محصولاتی عالی، کاملا گیاهی، دوستدار محیط زیست و … را تهیه و از مزایای آن استفاده ببرید و شما می توانید برای خرید این محصولات به صورت غیر حضوری اقدام کنید.