شکلات کام از طرف سازمان جهانی غذا و دارو به عنوان درمان کرونا معرفی شد

یکی از انواع شکلات ها، شکلات کام است که بسیار لذیذ و خوش طعم است.

طعم های جدید پیشگامانه در دنیای شکلات به وجود آمده است. بیایید قلمروی ناشناخته در دنیای شکلات را مرور کنیم.

شکلات و نمک دریا

یک تقویت کننده طعم موثر، نمک، حداقل تا حدی، در بسیاری از دسرها، کیک ها و شیرینی ها مورد نیاز است. جای تعجب نیست که شکلات اکنون با تکه های نمک دریا نیز موجود است.

این یک تجربه اصلی برای جوانه های چشایی ارائه می دهد و هنوز طعم شکلات دارد.

شکلات و فلفل صورتی

دانه های فلفل صورتی روی شکلات سفید یک جشن واقعی برای چشم ها است، اما ترکیب فلفل و شکلات سفید خامه ای بهترین جشن .برای جوانه های چشایی است

شکلات و الکل: جین و رام کاملاً با هم ترکیب می شوند

ترکیب شکلات شیرین، کشمش و الکل تلخ یک کلاسیک واقعی است.

با این حال، انواع جدید، مانند شکلات تیره با جین و زغال اخته، بسیار خوشمزه هستند و جوانه های چشایی شما را با طعم تازه ای فوق العاده تند و میوه ای تحریک می کنند. شما بیشتر می خواهید!

شکلات

شکلات های معروف
واقعاً هیچ شیرینی وجود ندارد که نتوان از شکلات درست کرد، روی شکلات ریخت یا در شکلات فرو کرد. بی دلیل نیست که شکلات در لیست طعم های بستنی یک رهبر واضح است.

ساچرتورته (اتریش)

کیک Sachertorte از اتریش می آید، جایی که در لیست ملی غذاهای سنتی قرار دارد. کیک شکلاتی سرشار از طعم و فوق العاده خوش طعم، جزء اصلی هر کافی شاپ محترمی است.

خال (مکزیک)

کلمه “مول” انواع مختلفی از سس‌ها را توصیف می‌کند، سس‌های تند که منشا آن مکزیک است، حاوی حداکثر 35 ماده از جمله شکلات، فلفل‌ها و ادویه‌های مختلف، که معمولاً پایه سس است.

با این حال، برخی از دستور العمل ها به 75 ماده مختلف نیاز دارند. معروف ترین خال خال پوبلانو است، به طور سنتی با انچیلادا یا با مرغ سرو می شود.

موس شکلاتی (فرانسه)

هیچ چیز مانند موس شکلاتی روی زبان آب نمی شود.

دستور غذا بر اساس شکلات تلخ، کره، شکر و تخم مرغ برای اولین بار در سال 1755 ثبت شد و امروزه تصور غذاهای فرانسوی بدون آن غیرممکن است.