شرکت صادراتی ظرف یکبار مصرف تولد

به دلیل پرطرفدار بودن ظرف یکبار مصرف تولد، شرکت های زیادی به تولید و عرضه آنها می پردازند و تولیدی های زیادی نیز موجود بوده که فقط صادر کننده ی آنها هستند.در حال حاضر ایران یکی از تولید کننده های مرغوب ترین و با کیفیت ترین ظروف یکبار مصرف بوده است و سالانه مقدار زیادی از این محصولات را صادر می کند.

شرکت صادراتی ظرف یکبار مصرف تولد

کاربرد ظرف یکبار مصرف تولد

کاربرد ظرف یکبار مصرف تولد در جشن تولد ها که همواره تعداد بالایی از افراد در آنها شرکت می کنند، استفاده از ظروف یکبار مصرف برای پذیرایی بسیار کاربرد دارد چراکه دیگر لازم نیست؛ وقت زیادی را صرف شستن ظروف کنید.

تنوع رنگ ها و طرح های این ظروف آنقدر متنوع بوده که شما می توانید با انتخاب آنها یک جشن تولد شیک و جذاب را برگزار کنید؛ این نوع ظروف علاوه بر تنوع رنگ و طرحی که دارند؛ شامل لوازم زیادی می شوند که موجبات یک مهمانی کامل را فراهم می کنند.

از انواع ظرف تولد می توان به: بشقاب، لیوان،ظرف پاپ کرن، ریسه کاغذی،چنگال و کارد و انواع گیفت های مختلف هستند.

این نوع ظروف در جنس های مختلفی قابل تهیه هستند که می توان از میان آنها به ظروف: کاغذی ،آلومینیومی و یا گیاهی اشاره کرد که این نوع امروزه کاربرد زیادی دارد و به ندرت از انواع دیگر استفاده می شود.

نوع گیاهی این ظروف، علاوه براینکه باعث زیان رسیدن به محیط زیست نمی شود؛دوام زیادی نیز دارند چرا که مواد اولیه ی به کار رفته در آنها از مواد گیاهی بوده و هیچگونه مواد شیمیایی در تولیدشان به کار برده نمی شود.

از جمله مزیت های استفاده از ظروف یکبار مصرف تولد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. صرفه جویی در وقت
  2. مضر نبودن برای سلامتی
  3. صرف کردن هزینه ی کمتر
  4. صرفه جویی در مصرف آب و انرژی
  5. سهولت استفاده
  6. تنوع و رنگ بندی متنوع

با استفاده از این ظروف بهداشت را به طور ایمن رعایت می کنید چرا که با شستن ظروف ممکن است که آلودگی ها و میکروب های سطحی، از بین نرفته و در نتیجه باعث به وجود آمدن بیماری شود.

در نهایت باید گفت که اگر می خواهید یک جشن تولد خاطره انگیز را برای عزیزانتان برگزار کنید به شما توصیه می شود که حتما یکبار استفاده از این ظروف را امتحان کنید.

تولیدی ظرف یکبار مصرف تولد

تولیدی ظرف یکبار مصرف تولد تولید ظروف یکبار مصرف تولد در پک هایی که ۲۰ تا یی و ۳۰ تایی هستند صورت میگیرد و شما می توانید طرح های مختلف آماده را بنا به سلیقه و نظر خود انتخاب کنید؛ قیمت ظروف تولد بستگی به طرح و تعداد لوازم موجود در هر پک دارد.

و تولیدی های این نوع ظروف، آنها را به صورت کلی به فروشگاه ها و مغازه هایی که به کار فروش لوازم تولد اشتغال دارند؛ عرضه می کنند.