شرکت تولید انواع قاشق گیاهی یکبارمصرف ژله ای

یکی از وسیله های مورد نیاز برای غذا در مجالس که به تعداد بالایی نیاز است قاشق گیاهی یکبار مصرف گیاهی و کیسه فریزر ریحانه است که بر پایه گیاه تولید می‌شود و بسیار بهتر از انواع قاشق های پلاستیکی می باشد. شرکت تولید انواع قاشق گیاهی یکبار مصرف ژله ای این محصول را با تنوع بالای تولید کرده است. این شرکت این کالا را می‌تواند به صورت عمده به دست مصرف کنندگان برساند. شما می توانید برای انواع مراسم های خود برای تهیه این قاشق گیاهی از طریق همین سایت اقدام کنید و را با قیمت مناسبی بخرید.

شرکت تولید انواع قاشق گیاهی یکبارمصرف ژله ای

قاشق یکبار مصرف چایی خوری گیاهی 100 عددی

قاشق یکبار مصرف چایی خوری گیاهی 100 عددی قاشق یکبار مصرف چای خوری گیاهی ۱۰۰ عددی مناسب برای رستوران ها، قهوه خانه ها، کافی شاپ ها و تالارهای مختلف می باشد که برای مراسم های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این قاشق ها که بر پایه گیاه تولید می‌شوند با طبیعت سازگاری بالایی دارند و برخلاف قاشق های یکبار مصرف پلاستیکی و کیسه فریزر ساده که تجزیه نمی‌شوند و به طبیعت آسیب می‌رساند هیچ آسیبی به طبیعت وارد نمی کند و بعد از مدتی به خوبی تجزیه نمی شود و نیاز نیست که بعد از مصرف برای منهدم کردن آنها اقدام شود.

اما قاشق یک با مصرف پلاستیکی را حتماً باید بعد از مصرف سوزاند تا در طبیعت رها نشود این محصول در بسته بندی های ۱۰۰ عددی وجود دارد و متناسب با نیاز مصرف کننده بسته بندی شده است به دلیل ژله‌ای بودن آن وقتی به دهان می گذارید آسیبی به لب و زبان وارد نمی‌کند چون بسیار نرم است و سفتی و یا تیزی در لبه قاشق دیده نمی‌شود.در برابر حرارت نیز مقاوم است و می توان برای چای نیز از آن استفاده کرد قاشق چای خوری در سایز استاندارد و مناسب بودن آن یک امتیاز برای تولید کننده است زیرا توانسته کالای مرغوب را با بهترین کیفیت و مواد اولیه مناسبی تهیه کند که با نیاز مردم تطابق خوبی دارد.

عمده فروشی قاشق گیاهی یکبارمصرف ژله ای

عمده فروشی قاشق گیاهی یکبارمصرف ژله ای قاشق گیاهی یکبار مصرف ژله‌ای به صورت عمده در سایزهای مختلفی چون قاشق چای خوری، قاشق غذا خوری یا شربت خوری تولید می شود و در بازارهای مختلف و فروشگاه ها به مشتریان عرضه می گردد. اما عمده فروشی این قاشق را به صورت مستقیم نیز به دست مصرف کننده می رساند تا نیازی به رفت و آمد و هزینه های بیجا و بیهوده برای مصرف کننده نباشد.

شما نیز می توانید با مراجعه به عمده‌فروشی این محصول را با قیمت ارزانتر از همه جا تهیه کنید با این تفاوت که این عمده فروشی در خانه شما فعال است به این صورت که با در دست داشتن یک گوشی هوشمند می توان سفارشات خود را به صورت یکجا به این عمده فروشی قاشق واگذار کنید تا محصول سفارش شده را در اسرع وقت برای شما درب منزل تحویل دهند.