شرکت توزیع ظروف یکبارمصرف آلومینیومی تک پرس

ظروف آلومینیومی یکبار مصرف ظروف سبکی هستند که برای استفاده یکبار مصرف در ابعاد مختلف وجود دارد.جنس این ظروف نشکن است و نسبت به سایر ظروف یکبار مصرف دوام بیشتری دارد که در میان آنها ظروف یکبارمصرف آلومینیومی تک پرس خواهان زیادی دارد و بیشتر استفاده می شود. مزیت این ظرف‌ ها در این است که به راحتی می‌ توان غذای گرم را در آن سرو کرد. عرضه ظروف یکبارمصرف تک پرس آلومینیومی به صورت تعداد صد تایی صورت می‌ گیرد. ظروف آلومنیومی تک پرس بصورت عمده توزیع می شود.

شرکت توزیع ظروف یکبارمصرف آلومینیومی تک پرس

ظروف آلومینیومی تک پرس چه ابعادی دارد؟

ظروف آلومینیومی تک پرس چه ابعادی دارد؟ یکی از پرمصرف ترین ظرف های یکبار مصرف، ظروف آلومینیومی است. این ظروف دوام بیشتری نسبت به سایر ظروف دارد و در سایز و اندازه های مختلف به صورت به صورت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی تک پرس: خورشتی، دو پرس، نیم پرس، کبابی و…..وجود دارد.

ظروف یکبارمصرف تک پرس که برای استفاده تک نفره در رستوران ها، مهمانی ها، غذاخوری ها و عزاداری‌ ها مورد استفاده قرار می گیرد و در اندازه های مختلف در ابعاد ۴۰ ۱۷۵ ۱۱۰ و….به صورت استاندارد تهیه می شود. این ظروف هم به صورت درب دار و بدون درب عرضه می‌ شود. ظروف تک پرس آلومینیومی به صورت تک پرس برای برنج، خورشت، مرغ و یا به صورت دو خانه، سه خانه در اندازه های متفاوت وجود دارد.

از ویژگی‌های مشخص است که ظرف های تک پرس به ارتفاع ۲۰ میلیمتر و گنجایش ۳۰۰ سی‌ سی است که متداول ترین ظرف تک پرس آلومینیومی است. در ایران به دلیل مراسم های مختلف و عزاداری ها و نذری ها مخصوصاً در ماه محرم ظروف تک پرس بیشترین استفاده را دارد و بسیار کاربردی است.

پخش کننده عمده ظروف یکبارمصرف آلومینیومی تک پرس

پخش کننده عمده ظروف یکبارمصرف آلومینیومی تک پرس ظروف یکبار مصرف تک پرس که بیشتر برای سرو غذا تهیه می شود و دارای قیمت های متفاوتی است که امروز در تنوع قالب های متنوع عرضه می شود. استفاده از این ظروف با حجم مناسب با وزن سبک و با دوام آن بسیار به صرفه است. در میان ظرف های آلومینیومی یکبار مصرف تک پرس آن بیشترین تقاضا را دارد. اصلی ترین مشتریان این ظروف رستوران ها و فست فودی ها است.

پخش ظروف تک پرس آلومینیومی در حجم های مختلف به صورت تک پرس و دو پرس، به صورت درب دار و بدون درب، به صورت تک خانه و چند خانه صورت می گیرد. این ظروف از طریق تولیدی های آن و مغازه های یکبار مصرف پخش می شود و ضخامت آن باعث تغییر قیمت آن می شود. پخش این ظروف بصورت خرده صورت نمی گیرد. قیمت خرید عمده آن پایین تر است.