سنگ مرمریت طوسی در آشپزخانه خاصیت چشم نظر دارد

بیایید ویژگی ها، مزایا و معایب سنگ مرمریت طوسی را باهم بررسی کنیم. سنگ مرمر از دیرباز نماد زندگی لوکس و گرانبها بوده است. اما با وجود ظاهرش یکی از ارزان ترین سنگ های تزئینی است که برای تزیین و زیباسازی ساختمان ها استفاده می شود.

گستره وسیع سنگ مرمر در طرح و رنگ باعث شده تا معماران با سلایق مختلف انتخاب گسترده ای داشته باشند. اما قبل از انتخاب سنگ مرمر مناسب برای منزل، محل کار یا هر فضای دیگری، بهتر است با مزایا و معایب این سنگ ها آشنا شوید.

مزایای سنگ مرمر: سنگ های طبیعی در رنگ های سبز، خاکستری، سفید، بژ، صورتی و غیره یافت می شوند. اما اگر از نظر ظاهری به سنگ ها نگاه کنیم، مرمرها بارزترین سنگ هایی هستند که با سطوح صاف و رگه های شگفت انگیز به راحتی قابل شناسایی هستند.

ظاهر طبیعی و خیره کننده هر یک از این سنگ ها یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت آنهاست. در واقع رنگ‌ها و نقش‌های طبیعی سطح مرمر باعث تغییرات گسترده در فضای آشپزخانه، کف، اتاق نشیمن، حمام، کانتر و غیره می‌شود.

میلگرد

وجود رگه های ظریف در زمینه رنگی جلوه ای بسیار زیبا، جذاب و مدرن به فضای منزل شما می بخشد. ظاهر جذاب سنگ مرمر هرگز قدیمی نمی شود. جذابیت سنگ مرمر بی انتها است. بنابراین این سنگ ها همیشه فضا را بیشتر از آنچه هست ارزشمند می کنند.

شیک و زیبا: این سنگ های ظریف و براق بهترین انتخاب برای فضاهای نشیمن هستند. نه تنها محیط های خانه، بلکه فضاهای اداری و اتاق های کنفرانس و جلسات را می توان با این سنگ ها به زیباترین شکل ممکن طراحی کرد؛ فضاهایی که به نوعی برند و هویت شغلی افراد هستند.

شاید در نگاه اول ظاهر زیبای این سنگ ها بسیار مجلل و گران به نظر برسد اما در کمال ناباوری باید بگوییم که بسیاری از انواع سنگ مرمر را می توان با قیمت کمتری نسبت به سایر سنگ های تزئینی خریداری کرد.

قیمت مناسب: این ویژگی از اهمیت تجاری و اقتصادی بالایی برخوردار است. در میان سنگ‌های زینتی مورد استفاده در ساختمان‌سازی، مرمریت‌ها قیمت مناسب‌تری دارند (اما نه همه سنگ‌های مرمر).

فراوانی و تنوع این سنگ ها، کشف معادن بی نهایت مرمر در نقاط مختلف پوسته زمین، برش و تراش راحت تر که هزینه های حفاری آنها را کاهش می دهد، از مهمترین دلایل قیمت مناسب سنگ مرمر نسبت به سایر انواع سنگ ها می باشد.