سنگ تراورتن مشکی تکاب در دکوراسیون خانه ای موجب دعوای دو جاری شد

یکی از با ارزش ترین روکش های موجود در بازار سنگ تراورتن مشکی تکاب است. این عمدتاً به دلیل زیبایی طبیعی و سبک پیچیده ای است که می تواند به پروژه منتقل کند و حتی به خود ملک ارزش بیافزاید.

این ماده ای است که برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می گرفته است و وظیفه ساخت بناهای تاریخی بزرگ مانند بناهای معروف یونان باستان را بر عهده دارد. بسیاری از مجسمه هایی که به طور کامل چهره های انسان را به تصویر می کشند با سنگ مرمر ساخته شده اند.

منشا سنگ مرمر تراورتن: ایتالیا یکی از بزرگترین صادرکنندگان سنگ مرمر تراورتن در جهان محسوب می شود. این کشور حتی این مواد را در تاریخ خود نیز دارد، زیرا مانند یونان باستان، این مواد نیز به طور گسترده در آثار هنری امپراتوری روم استفاده می شد.ی شود.

سنگ مرمر تراورتن علاوه بر زیبایی باورنکردنی، عنصری همه کاره است و می توان از آن در انواع پروژه ها استفاده کرد. با این حال، به طور کلی، این پوشش روی کف، دیوار، قرنیز، کانتر، سینک حمام، شومینه و موزاییک بسیار خوب اجرا می شود.

سنگ

همانطور که در اینجا اشاره کردیم، سنگ مرمریت تراورتن تطبیق پذیری خاصی دارد، به این معنی که می توان از آن در مکان های مختلف استفاده کرد. این واقعیت عمدتاً به این دلیل است که چندین مدل کفپوش تراورتن برای انتخاب وجود دارد. هر کدام از آنها تأثیر متفاوتی دارند، اما همه آنها ظرافت زیادی را ارائه می دهند.

سنگ مرمر تراورتن رزین شده گچ شده

مدل Resin/Plastered می تواند انتخاب مناسبی برای کسانی باشد که می خواهند سنگ مرمر تراورتن را در پروژه خود داشته باشند، اما از منافذ موجود در نوع طبیعی خام قدردانی نمی کنند. رزین گچ شده بافت نرم تری دارد و همانطور که در عکس مشخص است می تواند گزینه خوبی برای پوشاندن لبه استخر باشد.

سنگ مرمر تراورتن سنگ فیس سه بعدی

اگر می خواهید حس طبیعی بودن را منتقل کنید و همچنان به سبک کلاسیک مراجعه کنید، گزینه جالب دیگر سنگ مرمر تراورتن مدل rockface/3D است. یک نکته جالب استفاده از نوعی پوشش برای ترکیب محیط های استراحت است که کمک زیادی به ایجاد یک مکان خلاقانه و آرامش بخش عالی می کند.