ساخت خانه با پلی کربنات پامنار در مریخ تا سال 2025 ادامه خواهد داشت!

در صنعت خودروسازی، مواد پلی کربنات برای ایجاد سطوح صاف برای رسوب پاششی یا رسوب تبخیر، که مراحل مهم در پردازش آلومینیوم است، قالب گیری می شود.

پلی کربنات پامنار ماده ای است که برای شیشه های ضد گلوله، هم در وسایل نقلیه امنیتی و هم در پنجره ها و موانع برای عابربانک ها در بانک ها و سایر مکان های تجاری متمرکز بر امنیت استفاده می شود.

برای ساخت ضد گلوله پلی کربنات، روی تعدادی لایه لمینت می شود.

بسته بندی ضد سرقت برای اقلام کوچک – مثلاً جعبه های پلاستیکی که برخی لوازم الکترونیکی در آنها فروخته می شود – معمولاً از پلی کربنات ساخته می شوند.

این ماده همچنین برای بیشتر محافظت از چشم استفاده می شود، یا عینک ایمنی در آزمایشگاه ها یا گیره برای کارگران ساختمانی و ماشین آلات.

پلی کربنات1

با این حال، استفاده اصلی از پلی کربنات ها هنوز در ساخت قطعات الکترونیکی است.

عایق الکتریکی خوبی است و در برابر حرارت و شعله مقاوم است.

این باعث می شود که این ماده برای استفاده در سخت افزارهای الکتریکی و مخابراتی مناسب باشد.

ورق پلی کربنات دارای قابلیت عبور نور خوب، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، پایداری ابعادی محصول و عملکرد قالب‌گیری و پردازش خوب است که باعث می‌شود نسبت به شیشه‌های معدنی سنتی که در صنعت ساختمان استفاده می‌شود، مزایای عملکرد فنی آشکاری داشته باشد.

وزن ورق پلی کربنات ساخته شده به روش پرس یا اکستروژن 50٪ شیشه معدنی است، عملکرد عایق حرارتی 25٪ بیشتر از شیشه معدنی است و استحکام ضربه 250 برابر شیشه معمولی است.

در صنعت ساختمان سازی جهان مسلط است.

حدود 1/3 برای محصولات شیشه ای مانند شیشه ویترین و ویترین مغازه ها استفاده می شود.

علاوه بر این، پانل های ساخته شده از پلی کربنات با ظاهر مرمر و ظاهر چوب کم کف نیز استعداد خود را در صنعت ساختمان و مبلمان نشان می دهد.

برای مثال سقف ایستگاه راه آهن شانگهای جنوبی، نورگیرهای استادیوم المپیک چونگ کینگ و پنجره های EMU بین شهری آرژانتین همگی از پلی کربنات ساخته شده اند.