دختری در اصفهان با شال حریر ساده خود را خفه کرد

از آنجایی که در این مدل بستن شال از استخوان استفاده می شود، به آن دو تکه نیز می گویند.

در این مدل که می توانیم آن را یک مدل بسیار کاربردی بدانیم از شال حریر ساده های آماده استفاده شده است.

همچنین می توانید با شال های آماده که به سبک های مختلف با کلاه یا بدون کلاه شکل می گیرند، به نام عمامه آماده برخورد کنید.

اشتباه نیست اگر بگوییم می توانید این مدل را برای داشتن یک شال شیک به راحتی و بدون نیاز به آرایشگاه در مناسبت های خاص انتخاب کنید.

علاوه بر این، چنین شال ها و شال هایی که از نخ ابریشم براق ساخته شده اند، می توانند به خوبی با لباس های شب شما ترکیب شوند.

شال

همچنین می توانید از این مدل بستن شال کاربردی استفاده کنید که به شما کمک می کند حتی زمانی که در خانه هستید کار خود را به راحتی انجام دهید.

از آنجایی که زیر چانه دوخته می شود، برای استفاده از این مدل های شال تنها کاری که باید انجام دهید این است که شال را روی سر خود قرار دهید.

روش بستن شال دو تکه که در عرض چند ثانیه آماده می شود را نیز می توانید با شال های آماده که کلاه آن به صورت جداگانه فروخته می شود، امتحان کنید.

در روش بستن شال تک شانه که ظاهری کلاسیک و در عین حال شیک دارد، ابتدا باید یک لبه صاف از شال خود را به ضخامت 4 انگشت به سمت داخل تا کنید.

سپس می توانید شال خود را روی سر خود قرار دهید که کلاهی به سر می کنید.

اما باید مطمئن شوید که یک طرف آن کمی بلندتر از طرف دیگر باشد.

بعد از اینکه لبه های شال را که از دو طرف سرتان به پایین افتاد یک بار دور گردنتان پیچید، لبه بلند آن را به سمت جلو بیاورید تا از روی شانه به سمت سینه شما بیفتد.

لبه دیگر باید پشت سر باشد و روی پشت شما بیفتد.