خوردن شربت آویشن تیمکس برای این 3 گروه سم است

همانطور که گفته شد، آویشن به دلیل خاصیت خلط آور و ضد میکروبی اسانس آن اغلب برای درمان بیماری های مجاری تنفسی مانند سرفه و برونشیت استفاده می شود.

یکی دیگر از مکملهایی که بر پایه آویشن است شربت آویشن تیمکس می باشد.

در بازار می توان مکمل های غذایی مختلف بر پایه آویشن را یافت که به صورت کپسول یا اسانس مناسب برای مصارف غذایی (عموماً رقیق شونده) فرموله شده اند که استفاده از آنها به عنوان کمکی برای سلامتی افراد توصیه می شود.

بینی و گلو، برای افزایش سیالیت ترشحات برونش و تقویت عملکرد گوارشی.

هنگامی که آویشن برای اهداف درمانی مشابه استفاده می شود، ضروری است که از آماده سازی های تعریف شده و استاندارد شده در مواد فعال استفاده شود، زیرا این تنها راه برای اطلاع از مقدار دقیق مواد فعال مصرفی است.

هنگامی که از آماده سازی های مبتنی بر آویشن استفاده می شود، دوزهای محصول مصرفی ممکن است بسته به مقدار مواد فعال موجود متفاوت باشد.

این مقدار معمولاً مستقیماً توسط سازنده بر روی بسته بندی یا بروشور همان محصول گزارش می شود، بنابراین رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط آن بسیار مهم است.

شربت

در هر صورت، قبل از مصرف هر نوع محصول مبتنی بر آویشن برای مقابله با اختلالات گوارشی ، تنفسی یا هر نوع اختلال دیگری، ما مجدداً بر اهمیت مشورت با پزشک خود تاکید می کنیم.

آویشن از زمان های قدیم همیشه در طب عامیانه استفاده می شده است.

به طور خاص، از این گیاه برای درمان انواع زیادی از بیماری ها مانند التهاب گلو، دردهای روماتیسمی ، سردرد ، انگلی، التهاب حنجره ، ورم معده و اختلالات گوارشی استفاده می شد.

علاوه بر این، در خارج، آویشن برای ترویج بهبود زخم استفاده شد.

در طول جنگ جهانی اول، این گیاه حتی در ترکیب مواد ضد عفونی کننده قرار گرفت.

سایر کاربردهای گسترده شامل استفاده از آماده‌سازی‌های مایع مبتنی بر آویشن برای غرغره کردن یا شستشو در برابر عفونت‌های دهان و حلق است.