خرید ظروف یکبار مصرف دسر به قیمت کارخانه

معمولا برای درست کردن دسر ها در میهمانی ها و جشن ها ظروف زیادی استفاده می شود . به دلیل اینکه دسر ها در طعم ها و رنگ های مختلف برای زیبا تر کردن میز های پذیرایی استفاده می شود .

خیلی از اشپز ها و بانوان خانه دار طرف دار ظروف کوچک برای استفاده و تهیه دسر هستند تا طعم های مختلف را بر سر میز پذیرایی خود بیاوردند .

ظروف یکبار مصرف دسر کمکی بزرگ در این امر هست .

خرید ظروف یکبار مصرف دسر به قیمت کارخانه

انواع ظروف یکبار مصرف پایه دار مخصوص دسر

انواع ظروف یکبار مصرف پایه دار مخصوص دسر ظروف یک بار مصرف انواع مختلفی دارد

جنس ان ها می تواند الومینیومی ، گیاهی ، فومی ، کریستالی ، کاغذی ، پلاستیکی ، و طلقی و غیره … باشد در سایزها و مدل های مختلف کاسه ای ،لیوانی،بشقابی،اشی،در دار ، پایه دار و غیره .

برای راحت تر شدن این امر (تهیه انواع دسر در طعم ها و رنگ های مختلف)و صرفه جویی در وقت، کمتر خسته شدن خانم های خانه دار در شستشوی ظروف در پایان مهمانی ، ظروف یکبار مصرف دسر تهیه می گردد.

ظروف یکبار مصرف پایه دار ،در مهمانی های رسمی و جشن هااستفاده می شود .معمولا جنس ظروف یکبار مصرف از پلاستیک و یا طلق هست .

زمانی که مصرف و تعداد بالا مورد نظر باشه ،اکثریت در پخش نذورات و بستنی فروشی ها و غذا فروشی ها ،معمولااز جنس پلاستیکی استفاده می شود.

اما درمراسم ها و مهمانی ها رسمی معمولا ازظروف پایه داربرای انواع سرو دسر استفاده می شود.

فروش کلی ظروف یکبار مصرف دسر در بازار

فروش کلی ظروف یکبار مصرف دسر در بازار در ده سال گذشته ، فروش کلی ظروف یکبار مصرف دسر در بازار رونق فراووانی گرفته است .

به طور کلی خانم های خانه دار استقبال بی نظیری از ظروف یکبارمصرف پایه دار ، به دلیل شیک بودن و شباهت بیشتر به ظروف اصل و دائمی کردند

ظروف طلقی،فروش نسبتا بالاتری به ظروف پلاستیکی و کاغذی دارد

فروش ظروف طلقی در بازار قیمت بالاتری نسبت به ظروف پلاستیکی و کاغذی دارد .

بعضی از ظروف طلقی دو تکه هستند ، تکه بالا که دسر در ان ریخته می شود طلقی هست که باعث می شود دسر و رنگ و مدل ش دیده شود خیلی از دسر ها در چند رنگ درست می شود و لایه لایه هست که جذاب تر هست .و قسمت پایه پلاستیک فشرده هست تا استحکام بیش تری داشته باشه و وزن دسر را تحمل کند .

در حال حاضر فروش ظروف یکبار مصرف هم به صورت حضوری هم به صورت انلاین میسر هست . با توجه به سایت های انلاین پیشرفته که ارسال به موقع و سریع دارند این طریقه مورد استقبال بالایی قرار گرفته است

و ظروف یکبار مصرف پایه دار و ساده و انواع مختلف ظروف در حال حاضر صادرات قابل توجه ای را به کشور های همسایه در بر گرفته .