خرید شوینده کلینانس اون از بهترین مراکز فروش این محصول با قیمت استثنایی

اگر بعد از یک روز طولانی چند لایه آرایش دارید، یا بعد از یک روز در ساحل کرم ضد آفتاب دارید، یک شوینده فوم به عنوان یک پاک کننده قوی برای شستن همه چیز، این کار را انجام می دهد.

مفهوم گذاشتن چربی بیشتر روی پوست‌های چرب ممکن است منطقی نباشد، اما این پاک‌کننده‌ها معمولاً حاوی پایه‌ای روغنی هستند که به از بین بردن کثیفی روی پوست بدون تداخل با سد پوستی کمک می‌کند.

شوینده کلینانس اون  مانند پاک کننده عمل می کند تا پوست را متعادل کند.

شوینده روغنی روشی ملایم برای از بین بردن زباله های مسدود کننده منافذ – از جمله آرایش ضد آب – بدون خشک کردن پوست است.

اگر ماسک خاک رس را دوست دارید، پس از آن یک پاک کننده خاک رس را دوست خواهید داشت.

پاک کننده های خاک رس که به دلیل قدرت جذب خود شناخته می شوند، با خارج کردن چربی اضافی و سموم از منافذ پوست شما را پاکسازی می کنند.

برای پوست‌های چرب و مختلط عالی است، پاک‌کننده‌های خاک رس برای پوست‌های حساس نیز مناسب هستند، زیرا معمولاً هیچ اسکراب یا اسید خشن ندارند.

شوینده

آب‌های مایسلار که منشا آن فرانسه است، دارای «میسل» یا مولکول‌های ریز روغن معلق در آب نرم هستند که روغن، کثیفی و آرایش را جذب می‌کنند.

پاک کننده های میسلار ملایم و بدون الکل هستند، بنابراین برای انواع پوست و به خصوص پوست های حساس بی خطر هستند.

دکتر سوبل می‌گوید: «بسیاری از مردم با استفاده از فرمول ملایم آن را خاموش می‌کنند، اما پاک‌کننده‌های مایسلار در سفت کردن منافذ پوست بسیار مؤثر هستند».

بالم های پاک کننده گزینه ای عالی برای کسانی است که می خواهند روتین مراقبت از پوست خود را ساده کنند، زیرا بسیاری از این فرمول ها حتی برای پاک کردن کثیفی، آرایش یا چربی نیازی به آب ندارند.

دکتر سوبل خاطرنشان می‌کند: «بلم‌های پاک‌کننده فوق‌العاده مرطوب‌کننده هستند و حتی می‌توانند به لطف ترکیباتی مانند روغن نارگیل، فواید آبرسانی نیز ارائه دهند.

آن‌ها معمولاً هیچ ماده‌ی فوق‌العاده خشن یا پاک‌کننده‌ای ندارند، که آن‌ها را برای افرادی که پوست خشک یا حساس دارند، انتخابی عالی می‌کند.

میله های پاک کننده جایگزین فوق العاده ای برای پاک کننده های سنتی صورت هستند و برای هر کسی که به دنبال چمدان برای سفر یا حفظ پایداری است عالی است.