خرید مستقیم ظروف یکبار مصرف گیاهی کیلویی

امروزه ظروف یکبار مصرف گیاهی یکی از ظروف بسیار مناسب به جای همه انواع مشابه پلاستیکی یا آلومینیومی هستند که به دلیل برتری های خاصی که دارند استفاده از آنها به سرعت رو به افزایش است.

خرید این ظروف با قیمت ارزان و کیفیت تضمین شده از فروشنده این محصول به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه ها به راحتی ممکن است و خریدار عمده می تواند ظروف یکبار مصرف گیاهی کیلویی را برای آدرس خود درخواست کند.

خرید مستقیم ظروف یکبار مصرف گیاهی کیلویی

چگونه ظروف یکبار مصرف گیاهی تولید می شود؟

چگونه ظروف یکبار مصرف گیاهی تولید می شود؟

بهترین ظروف یکبار مصرف گیاهی از گرانول های نشاسته تولید می شوند و این گرانول ها از نشاسته ذرت، سیب زمینی و گندم به دست می ‌آیند که ماده اولیه اصلی برای تهیه این ظروف محسوب می‌شوند علاوه بر این از ترکیبات رنگی مجاز نیز برای ایجاد رنگ در این محصولات و زیبایی هر چه بیشتر آنها استفاده می گردد.

برای تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی همه این مواد اولیه و افزودنی ها در دستگاه استروژن قرار می گیرند و توسط این دستگاه انواع ورق گیاهی در ضخامت های مختلف تولید می شود؛ این ورق ها با استفاده از دستگاه های پرس مخصوص و با استفاده از قالب های مشخص تبدیل به انواع ظروف تخت مانند سینی، بشقاب و غیره می ‌شوند.

در مورد انواع ظروف گود مانند لیوان قضیه تا اندازه ای متفاوت است و برای تولید آنها پس از مخلوط کردن مواد اولیه در میکسر این ترکیبات وارد دستگاه اکستروژن شده و در آنجا به دستگاه وکیوم فرمینگ انتقال می ‌یابد تا در این دستگاه که دارای رول های با ابعاد مشخص است تولید انواع ظروف حجم دار مانند لیوان تولید شود.

بازار عرضه ظروف یکبار مصرف گیاهی کیلویی

بازار عرضه ظروف یکبار مصرف گیاهی کیلویی استفاده از انواع ظروف یکبار مصرف پلاستیکی دارای عوارض بسیار خطرناک برای سلامتی می باشد به خصوص انواع بازیافتی آن دارای تاثیرات سرطان زایی بر روی بدن هستند به همین جهت در سال های اخیر تمایل به استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی بسیار افزایش یافته است و بازار عرضه کیلویی این محصول با رونق زیادی مواجه شده است.

عرضه ظروف یکبار مصرف گیاهی توسط فروشنده این محصول در کشور انجام می‌شود و کسانی که به این ظروف برای صادرات نیز نیاز دارند می‌توانند در ارتباط مستقیم با این فروشنده نسبت به درخواست آن برای آدرس مورد نظر خود اقدام کنند.

عرضه به روش مستقیم و از طریق همین وب سایت انجام می شود و خریداران می توانند با مراجعه به بخش محصولات سایت از میان انواع مختلف این ظروف گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و ثبت سفارش آن را انجام دهند تا در بسته بندی های ویژه برای آنها ارسال شود.