خرما مضافتی بم خواب آورترین محصول برای کسانی که بی خوابی دارند

کسانی که عاشق میوه های خشک یا خشک شده و طعم های شیرین هستند، مطمئناً خرمایی را که معمولاً با تعطیلات مرتبط است، اما در واقع یک میان وعده عالی برای اواسط صبح یا اواسط بعد از ظهر حتی در بقیه ایام سال است، قدردانی می کنند.

خوب است بدانید خرما مضافتی بم میوه هایی نرم، خوشمزه و سرشار از خواص هستند، در واقع حاوی مقدار زیادی پتاسیم (بیش از موز) و بسیاری دیگر از نمک های معدنی، ویتامین ها، اسیدهای آمینه و قند هستند.

همه این ویژگی ها آنها را به ویژه برای بدن ما مفید می کند و مصرف متوسط ​​اما منظم می تواند فواید مختلفی برای بدن ما به همراه داشته باشد.

خرما حاوی قندهای طبیعی، گلوکز، فروکتوز و ساکارز است که به بدن ما در مواقعی که بیشتر به آن نیاز دارد، انرژی سریع می دهد.

خرما

بر خلاف هر میان وعده بسته بندی شده، خرما حاوی اجزای سالمی مانند فیبر، پتاسیم، منیزیم، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است که این سطوح را بالا نگه می دارد و از تصادف جلوگیری می کند.

هضم غذا به لطف مصرف خرما بهبود می یابد زیرا با یک وعده از این میوه ها می توان حدود 12 گرم فیبر یا 48 درصد از دوز توصیه شده روزانه را به دست آورد.

فیبرها به هضم کمک می کنند و به عملکرد صحیح روده کمک می کنند.

خرما علاوه بر بهبود عبور غذا از دستگاه گوارش به روده ها کمک می کند تا از باکتری های مضر عاری بمانند.

وقتی این اندام بسیار مهم بدن ما به خوبی کار می کند، خطر انحطاط تومور کاهش می یابد.

مطالعه‌ای که توسط دپارتمان علوم غذایی و تغذیه انجام شد نشان داد افرادی که خرما مصرف می‌کنند سلامت روده بزرگ‌تری دارند زیرا این میوه‌ها می‌توانند رشد باکتری‌های خوب را افزایش داده و از رشد سلول‌های سرطانی جلوگیری کنند.