تولید کنندگان ظرف یکبار مصرف آلومینیومی

ظرف یکبار مصرف آلومینیومی جایگزین خوبی برای ظروف یکبار مصرف پلاستیکی شده اند. امروزه کار تولیدکنندگان ظرف آلمینیومی بسیار رونق گرفته است و از درامد خوبی نیز برخوردار می باشند. آلمینیوم از ریشه لاتین گرفته شده و ماده آلمینیوم خالص امروزه در بسیاری از محصولات روزمره کاربرد دارد که معروف ترین آن ضروف یکبار مصرف می باشد. آلومینیوم در هر چیزی که نیاز به کم کردن وزن آن باشد در کنار حفظ مقاومت اولیه وجود دارد.

تولید کنندگان ظرف یکبار مصرف آلومینیومی

کاربرد ظرف یکبار مصرف آلومینیومی

کاربرد ظرف یکبار مصرف آلومینیومی آلمینیوم از زمان باستان تا به الان، مورد توجه بوده است.امروزه تولید محصولاتی ک با ماده آلمینیوم باشد یا مخلوط باآلمینیوم باشد بسیار افزایش یافته است.این ماده امروزه در صنعت حمل و نقل ورود کرده و جایگزین فولاد شده است. در صنعت دارو، برای بسته بندی دارو ها ب کار گرفته شده است. در لوازم اشپزخانه چون ظروف نگهداری غذا، ظرف های اشپزخانه و ظروف یکبار مصرف به کار رفته است.

آلمینیوم بسیار سبک است و از مقاومت خوبی نیز برخوردار است‌ در برابر خوردگی مقاومت دارد و به عنوان محافظ عمل می کند. همچنین دارای انعطاف پذیری بسیار خوبی می باشد. ظروف المینیومی به دلیل ضداب بودن حتی در ضخامت های بسیار کم موجب محبوبیت آن شده است.همچنین یکی از مزیت های خوبی که نسبت به ضروف یکبار مصرف پلاستیکی دارد، یازیافت آن است. آلمینیوم به طورصددرصد قابل بازیافت می باشد و در حفظ سلامت محیط زیست نیز بسیار موثر است.

بعضی از این ظروف قابلیت استفاده در مایکروفر را دارند و طعم و عطر و بوی غذا را در خود حفظ می کند.ظروف یکبار مصرف در انواع مختلفی نظیر ظروف تک پرس، ظروف کبابی، ظروف لاکچری، ظروف آلومینیومی نیم پرس و … در شرکتها تولید و روانه بازار می شوند.از جمله کاربردهای این ظروف در مکان های مختلف می توان به مکان های زیر اشاره نمود: استفاده به عنوان ظروف، ظرف سلف سرویس در رستوران ها، فست فود ها، کترینگ و… . استفاده به عنوان ظروف بیرون بر درب دار محکم. همچنین استفاده برای بسته بندی محصولات غذایی و خوراکی.

فروشگاه ظرف یکبار مصرف آلومینیومی

فروشگاه ظرف یکبار مصرف آلومینیومی ظرف یکبار مصرف المینیونی را می توان از همه ی فروشگاه های لوازم پلاستیکی تهیه کرد. امروزه فروشگاه های بسیاری این ظروف را به فروش می رسانند. توزیع کننده ظرف یکبار مصرف به صورت عمده نیز این کالا را ب مشتریان عرضه می کند و برای خریداران نیز به صرفه تر است و میتوانند با قیمت کمتری آن را تهیه نمایند.

در خرید ظرف المینیومی اگر بدون واسطه خرید نمود با قیمت پایین تر و مناسب تری قابل تهیه می باشد. فروشگاه ظرف یکبار مصرف این ظروف را در انواع و اقسام سایز ها و با ضخامت های مختلف عرضه میکند.