تولید انبوه لیوان یکبارمصرف گیاهی درب دار

همانطور که میدانید در یکی دو سال اخیر به دلیل شیوع بیماری های واگیر دار نیاز کشور ما نیز مانند سایر کشور ها به تولید انبوه لیوان یکبار مصرف گیاهی درب دار افزایش یافت.

به همین دلیل تولید کننده ها را بر آن داشت تا با ارائه لیوان یکبارمصرف گیاهی در بستر اینترنت و با تضمین کیفیت محصولات خود پاسخگوی مشتریان خود در سراسر کشور باشند.

تولید انبوه لیوان یکبارمصرف گیاهی درب دار

انواع لیوان یکبارمصرف گیاهی را معرفی کنید.

انواع لیوان یکبارمصرف گیاهی را معرفی کنید. لیوان های یکبار مصرف قبلا با پلاستیک های مات و کدر تهیه می شد اما با تصفیه ناخالصی مواد پلاستیکی انواع لیوان های یکبار مصرف زلال و شفاف استفاده فراوانی پیداکرد اما مشکل اساسی تولید این نوع ظروف تجزیه ناپذیر بودن و آسیب جدی به لایه اوزون و محیط زیست می باشد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی ظروف یکبار مصرف گیاهی وارد بازار شدند جنس بیشتر این محصولات از کاغذ و مشتقات چوب و گیاهان دیگر می باشد به همین دلیل این لیوان ها در فضای باز به راحتی تجزیه می شوند و مانند کود گیاهی وارد چرخه طبیعت میشوند و برای محیط زیست مفید نیز هستند.

از دیگر مزایای لیوان های گیاهی این است که بخاطر نارسانا بودن چوب و کاغذ این لیوان ها نوشیدنی های گرم را گرمتر و نوشیدنی های سرد را خنک تر نگه میدارند و به علاوه انتقال گرما به لایه بیرونی لیوان بسیار دیر انجام میشود و به راحتی میتوان لیوان را با دست نگه داشت.

همچنین تولید کننده ها با توجه به نوع نیاز مشتری و با کمک خلاقیت طراحان خود اقدام به تولید انواع لیوان یکبارمصرف گیاهی کرده اند.

لیوان یکبارمصرف درب دار و لیوان های یکبار مصرف معمولی در بعضی از طراحی های لیوان های با درب های از جنس خود لیوان و محکم تولید میشوند که باعث جلو گیری از ورود میکروبها به داخل آن میشوند و همچنین مانند عایق گرما و سرما عمل میکنند و به مدت طولانی نوشیدنی را در دمای مناسب نگه میدارند.

اما نوع دیگر لیوان های کاغذی بر اساس نوع مصرف طراحی میشوند ممکن است در مجالس خاصی مانند عقد ها و جشن های با جمعیت کم نیاز داشته باشید لیوان های با طرح های جذاب و زیبا استفاده کنید تا سلیقه خود را در سفره آرایی به رخ بکشید بنابراین لیوان های با طرح و نقش های زیبا تولید میشوند.

نوع دیگر لیوان های یکبار مصرف ساده و معمولی با قیمت ارزانتر مناسب رستوران ها و تالارها تولید میشوند که از نظر قیمت مقرون به صرفه نیز می باشد.

فروش کلی لیوان یکبارمصرف گیاهی درب دار

فروش کلی لیوان یکبارمصرف گیاهی درب دار امروزه شرکت های متنوعی در کشور ما اقدام به تولید و فروش کلی لیوان یکبار مصرف گیاهی درب دار کرده اند و برای جلب رضایت مشتری و افزایش فروش محصولات خود را در بستر اینترنت و به صورت آنلاین در اختیار مشتریان خود قرار میدهند.