تولیدی بزرگ نایلون پلاستیکی با کیفیت

نایلون پلاستیکی پلیمری از خانواده پلی آمیدها و مصنوعی است. این یک پلیمر نیمه بلوری است که دارای یک تصویر خوب از خواص مکانیکی، مقاومت بالا و مقاومت در برابر سایش است. برای از بین بردن تنش های داخلی که از ایجاد ترک در هنگام ماشینکاری جلوگیری می کنند، باید آن را تثبیت کرد و در کوره ها در دمای نزدیک به ذوب گرم کرد.

تولیدی بزرگ نایلون پلاستیکی با کیفیت

درباره نایلون های پلاستیکی چه می دانید؟

درباره نایلون های پلاستیکی چه می دانید؟ به عنوان پلی آمید 6 شناخته می شود. این بهترین نایلون شناخته شده در بین پلاستیک های فنی است. علاوه بر این، دارای خواص مکانیکی، شیمیایی، حرارتی، الکتریکی و امکان اصلاح با مواد افزودنی است. از آنها بعنوان مواد پلاستیکی استفاده می شود که در آنها به خصوصیاتی مانند مقاومت بالا، استحکام یا سایش خوب نیاز است. آنها می توانند بدون روغن کاری کار کنند، ساکت هستند.

می تواند شامل مواد افزودنی ضد روان کننده یا روان کننده باشد و از نظر مشخصات از یک ماده اکسترود شده برتر است. به عنوان نمونه می توان برای ساخت چرخ، چرخ دنده، قرقره یا قطعات مکانیکی مختلف با بار زیاد اشاره کرد.

با توجه به نایلون 6، مقاومت آن در برابر شکستگی را بهبود می بخشد و دمای آن در حدود 15-24 درجه است. در حقیقت، درجه حرارت پلی آمید باید رعایت شود زیرا دما و گرما دشمن بزرگ این پلاستیک هستند اگر به خوبی رفتار نشوند. ماده اولیه پلی آمید 66 بنزن است که از ترک خوردن و اصلاح نفت به دست می آید.

همچنین، به عنوان نایلون 66 شناخته می شود زیرا در هر واحد از زنجیره پلیمر، دو پسوند اتم کربن وجود دارد که طول هر شش اتم کربن است. این پلی آمید در مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد و برای چرخ دنده ها، بوش ها، بادامک ها، قرقره ها، چرخ ها، چرخ های زنجیره ای، مهر و موم، برای قطعات شیر ​، واشر …

قیمت عمده نایلون پلاستیکی با کیفیت

قیمت عمده نایلون پلاستیکی با کیفیت ما تولیدی بزرگ نایلون پلاستیکی هستیم. همچنین ما بهترین قیمت عمده نایلون پلاستیکی را ارائه می دهیم. نایلون یک پلی آمید است، یعنی پلیمری است که شامل گروههای عملکردی شیمیایی آمید است و دارای خصوصیات فیزیکی بسیار خاصی است، خصوصاً از نظر مقاومت، کشش و شفافیت. در معرض دمای بالا، ذوب می شود و ویسکوزیته آن بسیار کاهش می یابد.

نقطه ذوب آن تقریباً 263 درجه سانتیگراد است و در فنل و اسید فرمیک محلول است. در آغاز قرن 20 به عنوان ماده جنگی برای ساخت چتر و طناب ظهور کرد، اما به زودی ثابت شد که جایگزین مناسبی برای ابریشم مصنوعی یا ابریشم است، زیرا از پروانه ها در امان است و نیازی به اتو ندارد، به همین دلیل انقلابی ایجاد کرد بازار نساجی است.