توزیع کنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی آلومینیومی

ظروف یکبار مصرف گیاهی آلومینیومی دوستدار طبیعت هستند. استفاده از این قبیل ظروف نه تنها برای سلامتی خودمان بلکه برای محیط زیست هم مفید و بدون خطر است. از جمله مزیت های این ظروف، مقاومت در برابر گرما، تجزیه آسان در طبیعت و امکان بازیافت آنهاست. تنها ایرادی که می توان به استفاده از این ظروف گرفت، قیمت بالاتر آن نسبت به سایر ظروف یکبار مصرف است. البته ممکن است در نوع بی کیفیت این نوع ظروف، سرب نیز وجود داشته باشد که برای سلامتی بسیار خطرناک است.

توزیع کنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی آلومینیومی

معرفی انواع ظروف یکبار مصرف خورشتی

معرفی انواع ظروف یکبار مصرف خورشتی ظروف یکبار مصرف خورشتی جزو حساس ترین نوع ظروف یکبار مصرف گیاهی است. به دلیل مایع بودن و دمای زیاد خورشتی که داخل آن ریخته می شود، این ظروف باید مقاومت زیادی داشته و در دمای بالا تغییر شکل نداده و اصطلاحا آب نشوند. ظروف یکبار مصرف خورشتی درب دار هستند و درب آنها نیز به نحوی طراحی و ساخته شده که مانع از ریختن خورشت شود. این نوع ظرف مخصوص خورشت است ولی برای سالاد و ماست و سوپ یا زیتون و ترشی هم می توان از آن استفاده کرد.

رستوران ها و مراکز تهیه غذای گرم از ظروف یکبار مصرف گیاهی برای سرو خورشت، استفاده می کنند. این ظروف نسبت به ظروف یکبار مصرف معمولی کیفیت بالاتری داشته و دوستدار محیط زیست هستند و لازم به ذکر است که سلامتی انسان ها هنگام استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف به ویژه برای سرو مواد غذایی گرم به خطر نمی افتد .

در کشور ما، به دلیل اعتقادات مذهبی در مورد پخت انواع غذاهای نذری و به خصوص خورشت ها در ایامی از سال، این ظروف بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند.

تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی آلومینیومی

تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی آلومینیومی ظروف یکبار مصرف گیاهی آلومینیومی از چند سال پیش وارد دنیای ظروف یکبار مصرف شده و امروز جای ظروف فوم را گرفته اند. امروزه تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف با توجه به نیاز مبرم بازار و تمایل بسیار زیاد مصرف کنندگان به استفاده از این ظروف به دلیل راحتی آنها، سود قابل توجهی را کسب کرده اند. البته توزیع کنندگان ظروف یکبار مصرف نیز با در نظر گرفتن سلیقه مشتریان و وجود انواع و مدل های مختلف ظروف یکبار مصرف، می توانند به نیاز مشتریان در هنگام خرید این ظروف پاسخ دهند.

لازم به ذکر است تولید کنندگان این نوع ظروف، حتی نیاز و تمایل کودکان را نیز مد نظر قرار داده و با طراحی و تولید ظروف کودکانه با اشکال هیجان انگیز و متنوع، سعی در جلب رضایت آنها دارند.

در حال حاضر این ظروف با شکلی زیبا و منحصر به فرد و کیفیت فوق العاده بالا تولید و در بازار عرضه می شود.