توزیع کننده لیوان یکبار مصرف دوجداره در بازار

لیوان های یکبار مصرف از جنس های متعددی ساخته می شود که توصیه می شود هر مصرف کننده ای جهت حفظ سلامت خود و اطرافیان قبل از تهیه و استفاده از این لیوان ها به جنس ظروف توجه ویژه ای داشته باشد لیوان یکبار مصرف دوجداره که از مواد گیاهی و آلومینیومی ساخته شده باشد بهترین نوع لیوان های یکبار مصرف هستند که هم از استحکام بالاتری برخوردارند و هم اینکه در تماس با نوشیدنی های گرم تولید مواد مضر برای بدن نمی کنند.

توزیع کننده لیوان یکبار مصرف دوجداره در بازار

لیوان یکبار مصرف دوجداره کاغذی درب دار

لیوان یکبار مصرف دوجداره کاغذی درب دار لیوان کاغذی دوجداره در سایزهای مختلف درب دار و بدون در برای مصارف متعدد و سلیقه های متفاوت طراحی و ساخته شده اند شما می توانید بسته به نوع مصرف و سلیقه خود سایز لیوان مورد نظر را انتخاب و تهیه کنید.

لیوان های یکبار مصرف دوجداره از لحاظ حجم دارای طیف وسیعی هستند که از سایز کوچک بنام تستر شروع شده و به لیوان های بزرگ با حجم ۶۴۰ سی سی ختم می شوند. این لیوان ها در مدل های درب دار و بدون در طراحی شده و در دسترس افراد قرار گرفته است.

اما مزیت لیوان های درب دار نسبت به لیوان های بدون در این است که :

  • این لیوان ها نوشیدنی را به مدت طولانی تری گرم نگه می دارند.
  • مانع از آن می شوند که گرد و غبار و آلودگی های محیطی وارد نوشیدنی‌ شود.
  • مثل یک عایق عمل کرده و مانع از سوختن دست شما می شود.
  • برای تهیه دمنوش به خصوص در مسافرت گزینه مناسبی است.
  • مانع ریختن نوشیدنی درون لیوان در اثر لغزش می شود.

فروشندگان عمده لیوان یکبار مصرف دوجداره

فروشندگان عمده لیوان یکبار مصرف دوجداره توزیع لیوان یکبارمصرف به صورت عمده و تکی انجام می شود اما بر همگان واضح است که خرید به صورت عمده و از تولید کننده برای مشتریان از نظر اقتصادی بسیار با صرفه تر است. چون این محصول قابلیت نگهداری در طولانی مدت را دارد و همچنین جهت نگهداری آن فضای زیادی اشغال نمی شود بنابراین توصیه می‌شود به صورت عمده خریداری شده تا هم صرفه اقتصادی داشته هم اینکه همواره در دسترس باشد.

اما اگر شما صاحب یک شرکت یا کسب و کار جدید می باشید و می خواهید شرکت خود را تبلیغ کرده و به مخاطبین بشناسانید یکی از بهترین راههای معرفی کسب و کارتان به سایرین استفاده از لیوان های یکبار مصرف دوجداره با مارک های تبلیغاتی شرکت شماست که با این کار هم شرکت خود را به دیگران معرفی کرده اید و هم یک محصول پر استفاده و کاربردی را برای شرکت خود تهیه کرده اید و بدین ترتیب در هزینه های شما صرفه جویی قابل توجهی شکل می گیرد.