ترشی جینجر موجب به کار افتادن اعصاب بدن یک فرد فلج مغزی شد

با وجود این واقعیت که ترشی جینجر، به عنوان یک قاعده، اشتها را تحریک می کند، با موفقیت به عنوان وسیله ای برای کاهش وزن استفاده می شود. علاوه بر این، برخی استدلال می کنند که ترشی زنجبیل در مواقعی کارآمدتر از تازه، یا خشک و آسیاب شده است.

زنجبیل ترشی شده برای کاهش وزن واقعاً تبدیل به یک حلقه نجات بخش می شود که می تواند یک رژیم غذایی وحشیانه را در یک دقیقه پشتیبانی کند، یک انبار فوق العاده از طیف گسترده ای از ویتامین ها و مواد معدنی است که بدن ممکن است فاقد آنها باشد.

اما واقعا قوی ترین استدلال در جهت ترشی زنجبیل، محتوای کالری نسبتا کم آن است. علاوه بر این، زنجبیل فقط مواد غذایی با منشاء طبیعی است که در مورد رژیم های غذایی مختلف مناسب است.

ریشه ترشی شده به دلیل توانایی آن در تسریع متابولیسم و ​​افزایش گردش خون، به شما امکان می دهد از ذخایر چربی استفاده کنید و همچنین از رسوب سلول های چربی جدید جلوگیری کنید.

ترشی

برای این منظور، می توانید ترشی زنجبیل از قبل پخته شده را که در بخش های سوشی فروخته می شود، خریداری کنید یا آن را در خانه بپزید.

طرز پخت ریشه ترشی زنجبیل: ما 300 گرم ریشه می گیریم، پوست بیرونی را تمیز می کنیم. به صورت دایره های نازک برش دهید، داخل آب جوشیده بریزید و حدود 3 دقیقه در آب جوش نگه دارید، نه بیشتر.

بعد، آب، دایره های زنجبیل را در یک کاسه خالی کنید و ماریناد را بریزید. به عنوان اجزای پر کردن از شراب خشک قرمز، سرکه شراب، شکر و آب داغ استفاده می شود. مقدار آب مورد نیاز برای پوشاندن دایره های زنجبیل در کاسه.

به آب، سه قاشق چایخوری شکر (با یک اسلاید)، 2 قاشق غذاخوری اضافه کنید. L. سرکه، 3 قاشق غذاخوری. از شراب. مخلوط کرده و روی دایره های زنجبیل بریزید. زنجبیل ترشی شده برای کاهش وزن باید چند روز اصرار شود، می توانید در یخچال.

خوردن زنجبیل برای افرادی که از گاستریت یا زخم معده رنج می برند توصیه نمی شود. شایان ذکر است که ترشی زنجبیل برای زنان دقیقاً مانند مردان می تواند به عنوان یک آفرودزیاکوم عالی عمل کند.