تخت خواب بیمارستانی ترامپ در منزلش سوژه خبرنگاران شد

 همه تخت خواب بیمارستانی امروزی همه کاره هستند و بیماران می توانند آنها را با نیازهای در حال تغییر خود تطبیق دهند. آنچه که انواع مختلف تخت های بیمارستانی را از هم جدا می کند، قدرت عملکرد آنهاست.

سه نوع اصلی تخت بیمارستانی وجود دارد : دستی، نیمه برقی و تمام برقی. با این حال، انواع بیشتری از تخت های پزشکی وجود دارد که در جدول زیر آورده شده است.

دستی: این تخت ها از میل لنگ دستی برای تنظیم ارتفاع تخت و بالا و پایین بردن سر و پا استفاده می کنند. بیمار یا مراقب باید از نظر فیزیکی توانایی کار کردن با میل لنگ را داشته باشد و از قابلیت استفاده این نوع تخت و به همین ترتیب استقلال و راحتی بیمار را کاهش دهد.

نیمه برقی: موتور الکتریکی قسمت های سر و پای تخت را بالا و پایین می کند. تنظیم ارتفاع تخت به صورت فیزیکی با میل لنگ دستی توسط بیمار یا مراقب انجام می شود.

تخت

تمام الکتریک: بیمار می تواند ارتفاع و موقعیت تخت را با آویز یا ریموت کنترل کند. این کار نیازی به لنگ دستی ندارد، که باعث می‌شود داخل و خارج شدن از تخت راحت‌تر شود یا تخت را تا ارتفاعی راحت بالا بیاورید تا مراقب بتواند به بیمار رسیدگی کند یا ملحفه‌های او را عوض کند.

برخی از مدل ها همچنین می توانند در موقعیت های بیشتری حرکت کنند، مانند موقعیت Trendelenburg (شیب).

تمام تخت‌های بیمارستانی در خط SonderCare کاملاً برقی هستند ، به این معنی که عملکردهایی دارند که سهولت استفاده و راحتی را برای همه افراد افزایش می‌دهد.

بیماران و مشتریانی که توانایی یا قدرت لازم برای کار با میل لنگ دستی را ندارند، می توانند تخت خود را به طور مستقل با یک تخت تمام برقی SonderCare حرکت دهند.

تخت‌خواب‌های SonderCare در سه مدل مختلف ارائه می‌شوند که هر کدام کاملاً کاربردی هستند تا نیازهای مراقبتی مشتریان را با زیبایی‌شناسی پیچیده‌ای که در هر فضای نشیمن به نظر می‌رسد، برآورده کنند:

آسایش خانه مسکونی Dawn™: DAWN (در انبار موجود نیست) مدل اصلی مسکونی SonderCare است. عملکرد قابل تنظیمی دارد که راحتی و کمک را به زندگی روزمره بیمار اضافه می کند.