تامین کنندگان ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در شیراز

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی شیراز ، که از مواد آلومینیومی تهیه و تولید میشود . این فلز ( آلومینیوم) به طور طبیعی در پوسته ی زمین قرار دارد و ما از طریق آب ، هوا ، زمین با آن ارتباط میگیریم و به دلیل تفاوت های ویژه ای که با دیگر ظروف یکبار مصرف دارد یکی از ظروف پر مصرف و پر کاربرد در زمینه‌ی پخش و توزیع غذا ، بسته بندی داروها ، ظروف آشپزخانه شده است و معمولا برای غذاهای بیرون بر از آن استفاده می شود.

ظروف یکبار مصرف گیاهی از مواد پلی استر و از مواد تجدید پذیر از جمله نیشکر و… تولید میشود . و بسیار سبک و کم وزن هستند و قابلیت بازیافت صد در صدی دارند.ولی یکی از معایب این ظروف گران قیمت بودن آنها نسبت به سایر ظروف یکبار مصرف است .

تامین کنندگان ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در شیراز

مقایسه ظروف یکبار مصرف آلومینیومی با پلاستیکی

مقایسه ظروف یکبار مصرف آلومینیومی با پلاستیکی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی با ظروف یکبار مصرف پلاستیکی تفاوت های دارد که در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم ؛

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی قابلیت تجزیه پذیری بالایی دارند

اما بازیافت ظروف پلاستیکی بسیار سخت است و حدود هزار سال به طول می‌انجامد.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی بادوام هستند و مقاومت زیادی دارد.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی برای غذای گرم و سرد مناسب هستند و به مواد غذایی داغ خطر وارد نمی‌کند.

ظروف آلومینیومی از فلز آلومینیوم ساخته شده ولی ظروف پلاستیکی از مواد شیمیایی تهیه و ساخته میشوند.

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در مایکروویو و فر قابل استفاده نیستند.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی با توجه به کاربرد آن گرانتر از بقیه ظروف یکبار مصرف است .

مرکز خرید عمده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی ساده

مرکز خرید عمده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی ساده شما میتوانید برای خرید ظروف یکبارمصرف گیاهی و ظروف آلومینیومی ساده به صورت عمده و جزئی به سایت ما مراجعه کرده و هرگونه ظروف یکبار مصرف آلومینیومی و گیاهی مورد نیاز خود را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید .و در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید.

شرکت ما سالهای زیادیست که فعالیت خود را در زمینه توزیع و فروش این محصولات آغاز کرده است و با توجه به کاربردی بودن ظروف گیاهی و ظروف آلومینیومی یکبار مصرف و قابل بازیافت بودن ، همچنین به دلیل مقاومت بالای این ظروف ، کار خود را در تهیه و تولید و پخش این ظروف پرکاربرد رونق داده است .و علاوه بر تامین کردن نیاز داخلی باعث صادرات این نوع ظروف به کشورهای دیگر نیز شده است.

در مراکز فروش ما در شیراز ظروف آلومینیومی با ضخامت های مختلف و ابعاد و اندازه های گوناگون وجود دارد و به دلیل فروش و پخش عمده ، قیمت های ما بسیار مناسب تر و ارزانتر از بازار است و امکان ارسال یه سرتاسر ایران وجود دارد.