بنایی که با خرمای کبکاب سطلی توانست خانه شکلاتی بسازد

اگرچه خرمای کبکاب سطلی از نظر تاریخی یک محصول کار فشرده است، اما با فناوری پیشرفته مدرن پردازش به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا حجم زیادی را مدیریت کنند (Huntrods 2011).
Kader و Hussein (2009) گزارش کردند که برای برداشت از درختان بسیار بلند، نردبان ها ممکن است بر روی درخت خرما یا انواع مختلف بالابرها مانند یک سنجاب درختی و سکوی بالابر خودکششی برای بالا بردن ارتفاع استفاده می شود برداشت کارگران برای تسهیل برداشت.

پس از برداشت، خرما باید تا دمای 0 ◦C سرد شود و به زیر انتقال داده شود در یخچال (0-2 ◦C و 90-95٪ RH) برای حفظ کیفیت آنها.

برای خنک کردن خرمای خلال تا دمای 0 ◦C در مدت 10 تا 20 دقیقه می توان از هیدروکولینگ استفاده کرد.

خرما
بسته به دمای اولیه، این امر مستلزم ضد عفونی موثر است آب و حذف رطوبت اضافی سطح از خرماهای سرد شده قبل 12 CH1 مروری بر تولید میوه خرمابسته بندی در ظروف حمل و نقل.

بنابراین، خنک کردن هوای اجباری ممکن است بهتر باشد انتخابی نسبت به خنک کاری هیدرولیکی (Kader and Hussein 2009). در یک کارخانه فرآوری معمولی، خرماها از نظر کیفیت بررسی می شوند و قبل از ورود به کارخانه وزن می شوند گیاه. سپس خرما را در محفظه های کاملاً در بسته بخور می دهند.

برای بیشتر پردازش، خرما به آسانسور خط تغذیه و به طور خودکار منتقل می شود برای شستشوی اولیه روی شیکر ریخته می شود. انفجار هوای گرم به اعمال می شود آب اضافی را حذف کنید (PHDEB 2008).
در هنگام برداشت خرما باید اقدامات ایمنی غذایی مناسب انجام شود رسیدگی. تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح در تماس با مواد غذایی، مانند وسایل کمکی برداشت، ظروف برداشت و خطوط بسته بندی شامل چهار مرحله است.