با لوله پلی اتیلن 2 اینچ 10 بار جراحی پلاستیک آسان شد

لوله های پلاستیکی امروزه کاربردهای زیادی در صنایع مختلف از جمله کشاورزی، ساختمانی، برق، مخابرات، آب و فاضلاب و … دارند که انواع مختلفی از این لوله ها از جمله لوله های HDPE، CPVC، UPVC و PVC تولید و عرضه می شود.

می توان گفت لوله های لوله پلی اتیلن 2 اینچ 10 بار و UPVC کاربرد بیشتری دارند.

تفاوت لوله pvc و upvc کم است.

هر لوله پلی اتیلن 2 اینچ 10 بار  می توانند کاربردهای زیادی دارد.

در واقع مواد اولیه این لوله ها شبیه به هم بوده و تنها در فرآیند تولید با هم تفاوت دارند که همین امر باعث ایجاد تفاوت های دیگری در خواص فیزیکی لوله ها شده است.

می توان گفت مهمترین تفاوت لوله pvc و upvc عدم وجود ماده ای به نام فتالات (BPA) در لوله های UPVC است که باعث شده کاربردهای متفاوتی از جمله لوله کشی برای آب آشامیدنی داشته باشد.

در ادامه تفاوت لوله pvc و upvc بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد.

لوله

لوله پلی اتیلن 2 اینچ 10 بار چیست؟

لوله پی وی سی (پلی وینیل کلراید) یکی از پرمصرف ترین پلاستیک های دنیا می باشد که کاربردهای فراوانی در صنعت ساختمان، بهداشت، حمل و نقل، کشاورزی، بسته بندی و.. لوله های آب در سیستم های آبیاری و خطوط زهکشی و … می باشد.

معمولا از PVC ساخته شده است.

پلی وینیل کلراید از پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلرید تشکیل شده و حاوی 43 درصد وینیل و 57 درصد کلر است.

این محصول پس از پلی اتیلن و پلی پروپیلن به عنوان سومین محصول پرمصرف پلاستیک در جهان شناخته می شود و هر ساله 5 درصد مصرف دارد.

اضافه خواهد شد.

این ماده اولین بار در سال 1872 توسط شیمیدان آلمانی یوگن بومان کشف شد.

در اوایل قرن بیستم B.F Goodrich با افزودن مواد دیگری به این محصول انعطاف پذیری آن را افزایش داد و امروزه کاربردهای فراوانی دارد.