با زغال فشرده از شر سموم بدن خلاص شوید

کاربرد زغال فشرده چیست؟
گرمایش، پخت و پز، فولاد، مواد شیمیایی و مصارف برق متنوع است و اینجاست که همه چیز پیچیده می شود زیرا هر استفاده به زغال خاصی پاسخ می دهد!

بهترین زغال برای گرمایش
به ویژه برای نیازهای داخلی، زغال فشرده است که به بهترین وجه مناسب است و به ویژه آنتراسیت که نام زغال با کیفیت برتر است.

از نظر ظاهری سیاه و براق، زغال گرمایشی است که بالاترین میزان کربن را دارد در اینجا بهترین فروشنده ما را در کیسه آنتراسیت ذغال چوب 25 کیلوگرمی 30/50 خواهید یافت.

اما، بسیاری از مقالات دیگر نیز وجود دارد که مربوط به نیازهای خاص تر است، همه محصولات ما را در دسته زغال گرمایشی بیابید.

بهترین زغال چوب برای پخت و پز
این زغال چوب است که انتخاب خواهد شد، با رایحه های بی نظیرش به شما امکان می دهد با خانواده یا دوستان کباب های افسانه ای تهیه کنید! تعداد بی نهایت دستور پخت کباب برای پختن گوشت، بلکه سبزیجات، ماهی و حتی میوه یا دسر وجود دارد!

زغال چوب بدون شک بهترین سوخت برای پخت و پز در فضای باز است و سبک (5 برابر سبکتر از چوب) همچنین دارای ارزش حرارتی تقریباً دو برابر (~7000 کیلو کالری بر کیلوگرم) است.

زغال فشرده

علاوه بر این، همانطور که در پاراگراف قبل ذکر شد، زغال چوب تولید شده در فرانسه، یک انرژی تجدید پذیر است استفاده از 4 متر مکعب انرژی چوب باعث صرفه جویی 1 تن روغن (پنجه پا) و جلوگیری از انتشار 2.5 تن CO2 در جو به طور متوسط ​​می شود.

ویژگی های یک زغال خوب یا نحوه انتخاب زغال چوب:

غلظت کربن ارزش حرارتی را تعیین می کند و نرخ کربن ثابت باید بیشتر از 80%* باشد.
گونه های مورد استفاده به شدت بر کیفیت زغال تأثیر می گذارد و چوب های سخت برگ دار مانند بلوط، راش امکان نگهداری طولانی اخگر را فراهم می کنند.
اندازه قطعات مهم است زیرا برای درست کردن یک باربیکیو خوب به تکه های ذغال واقعی نیاز دارید نه انبوهی از گرد و غبار.