با استفاده از سفره یکبار مصرف پاکلند برای خود چادر مسافرتی بسازید

این فقط یک موضوع خوب نیست : تصمیم برای انتخاب استفاده از کتانی پارچه ای رومیزی به جای محلول های یکبار مصرف برای رستوران شما نیز یک انتخاب سودمندتر است که با سیاست های پایداری زیست محیطی مطابقت دارد که به ویژه امروزه باید توسط همه اتخاذ شود.

مشاغل، از جمله آنهایی که در صنعت پذیرایی هستند.

برای چیدن میزهای تالار از سفره یکبار مصرف پاکلند استفاده می شود.

در چند سال اخیر کارشناسان مطالعات اختصاصی انجام داده اند که اهمیت کاهش استفاده از کتانی یکبار مصرف را به نفع رومیزی های پارچه ای نشان می دهد.

به عنوان مثال، یکی از این تحقیقات توسط Consorzio Lavanderie Toscane (کنسرسیوم لباسشویی توسکانی) به شرکت مشاوره و برنامه ریزی محیطی Ambiente Italia SRL سفارش داده شده است و بر اساس ارزیابی و مقایسه بین کتانی رومیزی پارچه و آن است.

سفره

چرخه عمر همتای یکبار مصرفاین مطالعه که به طور خاص در شورای شهر فلورانس متمرکز شد، نشان داد که چگونه تأثیر زیست‌محیطی سفره‌های یکبار مصرف – از نظر مصرف انرژی و تولید آلودگی و انتشار زباله – در مقایسه با کتانی پارچه‌ای بسیار زیاد است، به خصوص اگر شما انتخاب کنید.

روش های شست و شوی سازگار با محیط زیست که باعث کاهش ضایعات و استفاده از مواد شوینده مناسب می شود.

وارد جزئیات بیشتر – طبق مطالعه انجام شده توسط کنسرسیوم لباسشویی توسکانی – اگر اثرات زیست محیطی استفاده از 94 رومیزی کاغذی را با شستن یک رومیزی پارچه ای 94 بار مقایسه کنیم، نشان داده می شود که دومی تأثیر کمتری در این رابطه دارد.

به تمام پارامترهای در نظر گرفته شده

به طور دقیق تر، از این مطالعه مشخص شد که پارچه رومیزی پارچه باعث صرفه جویی بیش از 80 درصد در منابع مواد تجدید ناپذیر، 60 درصد در منابع انرژی تجدید ناپذیر، 60 درصد آب، 55 درصد در انتشار گازهای گلخانه ای و 75 درصد می شود.

از زباله با توجه به اثرات زیست محیطی، اگر تمام مشاغل هتل و پذیرایی در شورای شهر فلورانس به استفاده از پارچه رومیزی پارچه ای روی بیاورند، تقریباً 3600 تن از انتشار آلودگی جلوگیری می شود و تولید زباله تا 50٪ کاهش می یابد.