بازرگانی لیوان یکبار مصرف گیاهی

امروزه تولید لیوان یکبار مصرف گیاهی به یکی از مشاغل پرطرفدار تبدیل شده و از دلایل آن می توان به راحت بودن پیدایش مواد اولیه آن اشاره کرد.

بازرگانی لیوان یکبار مصرف گیاهی وظیفه توزیع این محصولات را در بازار های شهر های مختلف برعهده گرفته و در نتیجه این محصولات کاربردی به راحتی در دسترس همه افراد قرار می گیرند.

بازرگانی لیوان یکبار مصرف گیاهی

سطح کیفیت لیوان یکبار مصرف گیاهی

سطح کیفیت لیوان یکبار مصرف گیاهی در سال های اخیر، به دلیل پیشرفت تکنولوژی ساخت ظروف یکبار مصرف به سمت استفاده از مواد گیاهی به جای استفاده از پلاستیک سوق داده شده است.

این ظروف هیچ یک از مشکلاتی که در اثر استفاده از ظروف پلاستیکی به وجود می آید را ندارند از جمله این مشکلات می توان به: تهدید سلامتی، عوارض محیط زیستی، قیمت بالای آنها اشاره کرد.

ظروف یکبار مصرف گیاهی از مواد گیاهی نظیر:انواع نشاسته ها از قبیل؛ نشاسته ذرت، سیب زمینی،گندم و موم عسل ساخته می شود که با اسید های چرب گیاهی ترکیب شده و تبدیل به ظروف می شود.

یکی از پرطرفدار ترین انواع از ظروف یکبار مصرف لیوان های یکبار مصرف بوده که هر روزه تعداد زیادی ازآنها استفاده می شود.

لیوان یکبار مصرف گیاهی در صورتی باکیفیت است که:

  1. دارای سطوح صاف و منظم باشد.
  2. هنگام قرار گرفتن در معرض نور آفتاب لکه های سیاه و تیره را نمایان نکند.

مزیت های استفاده از لیوان یکبار مصرف گیاهی به شرح زیل می باشد:

  • به دلیل اینکه در ساخت آن از مواد شیمیایی استفاده نشده هنگام ریختن مایعات داغ داخل آن؛هیچ ماده مضری وارد مایعات نخواهد شد.
  • درصورت قرار گرفتن در خاک، در مدت زمان ۶ ماه به طبیعت باز می گردد.
  • در معرض حرارت خراب نمی شوند.
  • باعث بروز آلرژی نمی شوند.
  • سرطان زا نیستند.
  • هیچگونه وابستگی به مواد نفتی ندارند.
  • انرژی کمی برای تولیدشان صرف می شود.
  • وزن کمتری نسبت به انواع پلاستیکی دارد.

یکی دیگر از مزیت های این نوع لیوان ها این است که نسبت به انواع پلاستیکی ارزان تر بوده و این به خاطر بهره گیری از مواد گیاهی به جای استفاده از نفت در ساختار آن است.

در پایان باید گفت که این نوع لیوان ها تمام ویژگی هایی را که یک لیوان یکبار مصرف کاربردی باید داشته باشد را دارا هستند و به حفظ سلامت افراد نیز توجه ویژه دارند.

ارائه لیوان یکبار مصرف گیاهی

ارائه لیوان یکبار مصرف گیاهی ارائه لیوان یکبار مصرف بیشتر به صورت عمده و کلی انجام می شود به طوریکه با خرید عمده این محصول می توانید از تخفیف های زیادی هم بهره مند شوید.

به طور کلی تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی علاوه براینکه مشکلات تهیه ی مواد اولیه را ندارد؛هزینه کمتری را هم صرف می کند که هم برای تولید کننده و هم مصرف کننده یک نکته ی مثبت محسوب می شود.