بازرگانی فروش ظروف یکبار مصرف گیاهی عمده

جهت خرید انواع ظروف یکبار مصرف گیاهی عمده به وب سایت بازرگانی فروش ظروف یکبار مصرف گیاهی عمده مراجعه نمایید.
ظروف گیاهی یکبار مصرف به دلیل اینکه از الیاف کاملا طبیعی و نانو ساخته شده اند سبب آسیب رساندن به طبیعت و سایر موجودات زنده نمی شوند و علاوه بر ان هیچگونه مشکلی برای سلامت بدن انسان ندارند.
از ظروف یکبار مصرف گیاهی برای سرو غذاهای گرم هم می توان استفاده کرد اما سرو کردن غذاهای گرم در ظروف پلاستیکی یکبار مصرف ممنوع است.بازرگانی فروش ظروف یکبار مصرف گیاهی عمده

آشنایی با علامت های روی ظروف یکبار مصرف

آشنایی با علامت های روی ظروف یکبار مصرف ظروف یکبار مصرف گیاهی از الیافی مانند نشاسته و یا گلیکوژن تشکیل می شوند و بر روی آنها علائم اختصاری خاصی هک شده است و هر کدام از این علائم معنای خاصی دارند و آشنایی با علامت های اختصاری روی ظروف یکبار مصرف سبب آشنایی با کاربرد آنها و سهولت استفاده از آنها می شود.
علامت های اختصاری روی ظروف یکبار مصرف معمولا به صورت PE ، PP ، GPPS ، EPS ، HIPS نمایش داده می شوند.
HIPS و EPS : این ظروف یکبار مصرف گیاهی دارای حالت فومی هستند و قابلیت چند بار استفاده را دارند و در انها می توان غذاهای گرم و همچنین مایعات گرم سرو کرد.
GPPS : این علامت اختصاری فقط مخصوص لیوان های یکبار مصرف می باشد و برای آشامیدن مایعات گرم از این ظروف نمی توان استفاده کرد و لیوان های این جنس جهت آشامیدن شربت و شیر و سایر مایعات سرد مناسبند.
PP : ماده ی پایه ی تشکیل دهنده ی این ظروف پروپیل می باشد و رنگ این ظرف ها معمولا به رنگ سفید می باشد و این ظروف برای مصرف مواد جامد مانند ماست و پنیر و خامه و بستنی مناسب هستند.
PE : این ظروف از پلی اتیلن ساخته شده اند و معمولا به رنگ سفید دیده می شوند و از این ظروف برای بسته بندی مایعات اسیدی مانند شیر و آبلیمو و یا سرکه و دوغ استفاده می شود.
همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد این ظروف مزایای فراوانی دارند و یکی از مهمترین مزیت های ظروف یکبار مصرف گیاهی این است که اگر این ظروف در طبیعت رها شوند پس از مدتی تجزیه می شوند اما بهتر است که جهت تمیزی محیط اطراف و افزایش زیبایی مکان های عمومی این ظروف را در طبیعت رها نکنید.

شرکت پخش ظروف یکبار مصرف گیاهی عمده

شرکت پخش ظروف یکبار مصرف گیاهی عمده پس از تهیه و تولید ماده ی اصلی تشکیل دهنده ی ظروف یکبار مصرف در کارخانه های شیمیایی ابتدا این مواد در آزمایشگاه ها ، آزمایش می شوند و پس از گذراندن این مرحله این مواد قالب گیری می شوند و به شکل ظروف مختلف ساخته می شوند و پس از آن به بازار عرضه می شوند.
برای مجالس مختلف و پیک نیک از این ظروف استفاده می شود و قیمت این ظروف به جنس آنها بستگی دارد و ظرف هایی که از الیاف طبیعی گیاهی ساخته شده اند مقداری گرانتر از ظروف پلاستیکی هستند و جهت اطلاع از قیمت این ظروف و خرید ظروف یکبار مصرف با قیمت مناسب و کیفیت عالی به وب سایت شرکت پخش ظروف یکبار مصرف گیاهی عمده مراجعه نمایید.