بازرگانی ظروف یکبارمصرف گیاهی رستورانی

ظروف یکبارمصرف گیاهی به عنوان نوعی از ظروف یکبار مصرف که هیچ گونه آسیبی را به محیط زیست وارد نکرده و همچنین حامی محیط زیست و طبیعت بوده است، چندین سالی است که به طور انبوه تولید و روانه بازار می شود. بازرگانی ظروف یکبارمصرف گیاهی رستورانی انواع مختلف این ظروف را به شکل های مختلف مستقیم و غیر مستقیم عرضه و پخش می کند.

بازرگانی ظروف یکبارمصرف گیاهی رستورانی

ظروف یکبارمصرف گیاهی رستورانی

ظروف یکبارمصرف گیاهی رستورانی ظروف یکبار مصرف گیاهی رستورانی در انواع مختلف آن چند سالی است که توجه ویژه‌ای به آن ها شده است این نوع از ظروف یکبار مصرف همان طور که از نام آن ها پیداست از مواد گیاهی و طبیعی همچون نشاسته، ذرت، سیب زمینی و گندم طی فرآیند لازم تولید می‌شوند.

به دلیل اینکه هیچ گونه مواد شیمیایی در حین ساخت و تولید آن ها استفاده نشده است زمانی که مواد غذایی داغ در آن ها ریخته می شود هیچ گونه مواد مضری را به غذا اضافه نمی کنند.

بافت این ظروف به گونه‌ای است که پس از گذشت تقریبا شش ماه به طور کامل تجزیه می شوند و بدون هیچ آسیبی به طبیعت باز می گردند.

در برابر حرارت هم مقاومت خوبی از خود نشان می دهند به گونه‌ای که بعد از ریختن غذای با حرارت بالا طعم آن را عوض نمی کنند.

استفاده از این ظروف برای سلامتی انسان نه تنها مضر نبوده است بلکه به عنوان سالم ترین نوع ظروف یکبار مصرف هم شناخته شده اند.

با وجود تمام ویژگی های خوب این نوع از ظروف تولید آن ها در کشور ما ایران هنوز به صورت کاملا گیاهی وجود ندارد بلکه این ظروفی که به عنوان ظروف گیاهی کاربرد دارند فقط سی درصد از مواد اولیه تشکیل دهنده آن ها گیاهی می باشد. در حال حاضر ظروف یکبار مصرف گیاهی فقط در چند کشور صنعتی و پیشرفته به طور کاملا گیاهی تولید می شود.

قیمت انواع ظروف یکبارمصرف گیاهی

قیمت انواع ظروف یکبارمصرف گیاهی قیمت ظروف یکبارمصرف گیاهی با توجه به نوع آن ها متفاوت می باشد و معمولا به صورت بسته بندی با آمار مشخص قیمت گذاری می شوند هر چه رنگ آن ها روشن تر باشد از کیفیت و مرغوبیت بالا تری برخوردار هستند.

پخش ظروف یکبارمصرف رستورانی به روش های مختلف از مراکز اصلی تولید این ظروف امکان پذیر می باشد، خرید آن ها به روش مستقیم و به طور عمده باعث شده است که دست افراد واسطه و دلال کوتاه شود و شما با قیمت مناسب تری نسبت به جاهای دیگر بتوانید آن ها را خریداری و مورد استفاده قرار بدهید. همچنین خرید انواع آن به روش اینترنتی و از طریق سایت اینترنتی ما هم امکان پذیر است.