بازار عرضه ظروف یکبارمصرف گیاهی بزرگ

ظروف یکبارمصرف گیاهی امروزه مورد توجه بسیاری قرار گرفتند و در کوچکترین میان وعده پذیرایی یک مراسم عروسی با بیشترین مهمان این ظروف به کار می روند همچنین با استفاده از این ظروف می تواند کمک شایانی به کاهش هزینه های شکسته شدن ظروف می کند به همین دلیل با افزایش استقبال مردم برای خرید این ظروف، بازار عرضه ظروف یکبار مصرف گیاهی رو به رونق است

بازار عرضه ظروف یکبارمصرف گیاهی بزرگ

موارد استفاده از ظروف یکبارمصرف گیاهی بزرگ

موارد استفاده از ظروف یکبارمصرف گیاهی بزرگ ظروف یکبار مصرف گیاهی به دو دسته تقسیم می شوند گروه اول که حدود ۱۰۰ درصد تخریب پذیر بوده و قابل خوردن هستند و در ایران تولید نمی شوند اما گروه دوم که منشا ان ها نشاسته است ۵۰ درصد تخریب پذیر هستند و قابلیت خوردن ندارند. از مزایای ظروف یکبار مصرف گیاهی می توان به بی خطر بودن ان برای محیط زیست و بی زیان بودن ان در برابر داغ بودن مواد غذایی اشاره کرد. البته ظروف پلاستیکی برای تجزیه شدن به حدود ۵۰۰ سال احتیاج دارند در مقابل ان ظروف گیاهی تنها در شش ماه تجزیه میشوند.

ظروف یکبار مصرف همانطور که از نظر جنس با یکدیگر متفاوت اند و در جنس های گیاهی ، پلاستیکی و آلومینیومی و غیره در بازار وجود دارند از لحاظ اندازه هم تفاوتهایی در انهاست و در انواع لیوان ، بشقاب ، قاشق ، چنگال و ظروف درب دار در اندازه های گوناگون تولید می شوند.

ظروف یکبارمصرف بزرگ در شکل لیوان با اندازه های حدود ۵۶۰ سی سی مخصوص پاپ کرن و موارد مشابه است. ظروف یکبار مصرف گیاهی درب دار بزرگ مخصوص استفاده در رستورانها برای مواد غذایی همچون سوپ و آش و غیره است.البته این ظروف علاوه بر تنوعی که در جنس و اندازه خود دارند در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شوند تا بسته به نوع استفاده شما مناسب باشند.

اولین بار لارنس لوئلن مخترع لیوان های یکبار مصرف توانست با اختراع خود کمک ویژه ای به سلامت بشر داشته باشد .امروزه با خاطر گسترش بیماری کرونا در سراسر جهان ظروف یکبار مصرف گیاهی کاربرد فراوانی پیدا کردند و در سایزهای مختلفی از خیلی کوچک برای استفاده تستر در غرفه ها و نمایشگاه ها تا اندازه های خیلی بزرگ برای مصارف خوراکی وجود دارند.

قیمت خرید ظروف یکبارمصرف گیاهی بزرگ

قیمت خرید ظروف یکبارمصرف گیاهی بزرگ قیمت ظروف یکبارمصرف بسته به نوع ظرف ، شکل آن و میزانی که ظرف گنجایش دارد متفاوت است البته عواملی همچون کیفیت ماده اولیه بی‌شک بی‌تأثیر نیست. تولیدکنندگان این ظروف یکبار مصرف را بسته به نوع مصرف خریدار در اشکال و اندازه های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌کنند. مشتریان می توانند به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم محصول خود را انتخاب و خریداری کنند.