بازار توزیع قاشق یکبار مصرف طرح استیل

تولید ظروف یکبار مصرف به زمان جنگ جهانی دوم باز می گردد که مورد استفاده قرار می‌گرفت. در ایران نیز تولید ظروف یکبار مصرف به اوایل دهه شصت می‌رسد .در آن زمان از دستگاه‌هایی به نام وکیوم استفاده می‌کردند و ظروف یکبار مصرف را تولید می کردند ،که این ظروف تقارن زیادی نداشتند. با پیشرفت تکنولوژی این ظروف نیز بهتر از قبل تهیه و توزیع می‌شود. قاشق یکبار مصرف نوعی از ظروف است که بسیار کارایی دارد.

بازار توزیع قاشق یکبار مصرف طرح استیل

مزایای استفاده از قاشق یکبار مصرف گیاهی

مزایای استفاده از قاشق یکبار مصرف گیاهی

قاشق یکبار مصرف در مدل های متفاوت ساخته می شوند.قاشق یکبار مصرف از جنس پلاستیک هستند که سنتی ترین نوع قاشق به شمار می رود، یا از طریق نشاسته گیاهی تهیه می شود که تجزیه پذیر هستند. البته در ایران نوع نشاسته گیاهی کمتر تولید می شود.

قاشق ضخیم برای مصارف مواد غذایی سفت به کار برده می‌شود مثل جوجه و کباب این نوع قاشق ها نمی شکنند و سفت هستند. نوع دیگر از قاشق های یکبار مصرف هستند که قاشق سبک هستند، بیشتر برای مصرف مواد غذایی سبک به کار برده می شود، مانند سالاد و ماست خیار. این نوع قاشق ها را اگر بخواهید برای موارد سفت به کار ببرید حتماً می شکند.

در گذشته از مشتقات نفت استفاده می کردند و محصولات یکبار مصرف را با آن درست می کردند این محصولات معمولا تجزیه پذیر نبودند و عامل سرطان زایی برای انسان‌ها نیز به شمار می‌رفتند. اما امروزه سعی می شود که لوازم یکبار مصرف بر پایه گیاهی و سلولزی تهیه شود تا در طبیعت قابل تجزیه باشد و مشکلی را برای طبیعت به وجود نیاورد.

قاشق ها به رنگ شفاف ،سفید و رنگی تهیه می‌شود. قاشق یکبار مصرف بی رنگ و شفاف برای غذاهای سرد و نوشیدنی‌های سرد کاربرد دارد .قاشق یکبار مصرف سفید رنگ برای غذاهای گرم به کار برده می شود . قاشق یکبارمصرف رنگی برای مجالس به کار برده می شود ،این گونه قاشق ها در برابر حرارت مقاوم نیستند و رنگ خود را در برابر حرارت به مواد غذایی می دهند‌.

مرکز فروش عمده قاشق یکبار مصرف رنگی

مرکز فروش عمده قاشق یکبار مصرف رنگی

به طور کلی تمامی فروشگاه های لوازم یکبار مصرفی علاوه بر توزیع بشقاب‌ها ،چنگال ها و کارد ها به فروش قاشق یکبارمصرف نیز می‌پردازند . قاشق های یک بار مصرف در انواع متفاوت با توجه به کیفیت آنها قیمت های متفاوتی دارند.کار خانه ها برای اینکه واسطه ها را حذف کند و محصولات را با قیمت مناسب تری به دست مصرف کنندگان اصلی برسانند به طراحی سایت‌های متفاوت در اینترنت اقدام کرده‌اند که شما می توانید کیفیت قاشق را بررسی کنید و به میزان دلخواه آن را سفارش دهید. همچنان به قیمت مناسب تری از کارخانه ها خریداری کنید.