این 3 نوع ماشین جرثقیل اسباب بازی کنترلی برای کودکانتان مضر است

اسباب بازی های عتیقه امروزه در میان کلکسیونرها محبوب هستند زیرا حافظه ما را تازه می کنند و حس نوستالژی گذشته را منعکس می کنند.

ماشین جرثقیل اسباب بازی کنترلی به سرعت در سراسر جهان محبوب شد و مورد استفاده قرار گرفت.

اولین ماشین شما، شکل ابرقهرمانی که از دوران کودکی‌تان به یاد دارید، یا یک اسباب‌بازی دایره‌ای دست و پا چلفتی… این اشیاء تحول تاریخی اسباب‌بازی‌ها را در جامعه ما روشن می‌کنند و به عنوان آثار فرهنگی به بشریت خدمت می‌کنند.

در این مجموعه دو مقاله‌ای، ابتدا برخی از محبوب‌ترین مجموعه‌های اسباب‌بازی‌های کودکان، از جمله اسباب‌بازی‌های قدیمی، از قرن 19 تا 20 را بررسی می‌کنیم.

در مقاله دوم خود، سیر تحول این صنعت و وضعیتی که امروز به آن رسیده است را بررسی خواهیم کرد و به قرن بیست و یکم رسیده است.

فناوری به دست آمده در آغاز قرن بیستم امکان ساخت اسباب بازی ها را که بسیاری از آنها کلکسیونی هستند، در همان سال های اولین وسایل نقلیه موتوری ممکن ساخت.

اسباب بازی

مدت‌ها قبل از ظهور اسباب‌بازی‌های «اکشن فیگور» که امروزه به دیدن آن در دستان کودکان عادت کرده‌ایم و می‌توان آن‌ها را در زبان ترکی به‌عنوان «شکل متحرک» در نظر گرفت و برندهای بین‌المللی، امروزه اسباب‌بازی‌هایی که با کلمه «وینتیج» توصیف می‌شوند، کودکان را مجذوب خود کرده است.

در سراسر جهان.

اسباب‌بازی‌هایی مانند قطارهای مدل یا عروسک‌های چینی که در اوایل قرن گذشته به عنوان اسباب‌بازی‌های ساده تولید می‌شدند، امروزه از اقلام ارزشمند کلکسیونی هستند.

حال بیایید نگاهی گذرا به اسباب‌بازی‌ها، که قطعه‌های کلکسیونرهای معمولی اما ارزشمند گذشته هستند، و روندهای تاریخی این اسباب‌بازی‌ها بیندازیم.

مکانیسم های باد کردن در اسباب بازی ها برای اولین بار در قرن پانزدهم زمانی که مخترع آلمانی کارل گرود یک مگس و عقاب مکانیکی ساخت.

بعدها، در قرن های 16 و 17، فیگورهای خودکار در مقیاس بزرگ و به اندازه اسباب بازی با موتورهای بادگیر ساخته شدند که برای تولید حرکات واقع گرایانه استفاده می شدند.