ایده های جالب بازی با ماشین خاور اسباب بازی بزرگ برای کودکان 2 ساله

ماشین خاور اسباب بازی بزرگ مدل اولین بار در دهه 1830 در آلمان ساخته شدند.

اولین نسخه های آمریکایی ماشین خاور اسباب بازی بزرگ بازی های عتیقه که با ریختن برنج یا قلع مذاب در قالب ساخته شده اند، به زودی توسط ماتیاس بالدوین از بالتیمور لوکوموتیو ورکز تولید شدند.

پس از جنگ داخلی آمریکا، در حالی که محبوبیت قطارهای مدل در سراسر جهان افزایش یافت، توانایی های مکانیکی این اسباب بازی ها بهبود یافت و ویژگی های پیشرفته تری مانند مکانیسم شماره هشت و حرکت الکتریکی با اسباب بازی ها تطبیق داده شد.

تقاضا برای قطارهای مدل در اواسط قرن بیستم با تغییر علاقه از قطار به واگن شروع به کاهش کرد.

خودروهای دایکست در ربع اول قرن بیستم ظاهر شدند، زیرا تولیدکنندگان اسباب بازی شروع به تولید نسخه های مینیاتوری خودروهای اسپرت فورد مدل T و MG کردند.

این کپی‌های استادانه به کلکسیونرها و علاقه‌مندان به ماشین به طور یکسان به مدل‌های گران‌قیمت مورد نظرشان، حتی اسباب‌بازی‌ها، دسترسی داشتند.

اتومبیل های فلزی به نام «دی کاست» در دهه 1960 به اوج محبوبیت خود رسیدند.

اسباب بازی

در حالی که مدل‌های قدیمی‌تر و کمیاب‌تر می‌توانند هزاران دلار در بازار به فروش برسند، گران‌ترین نمونه‌ای که تا به حال در یک حراجی فروخته شده، یک مدل طلاکاری شده در مقیاس 1:8 از لامبورگینی آونتادور بود که قیمت آن در سال 2013 از 7.5 میلیون دلار شروع شد.

دهه‌های 1970 و 80 سال‌هایی بودند که اسباب‌بازی‌های شخصیت‌های سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌ها بر صنعت اسباب‌بازی تسلط یافتند.

از فیگورهای اکشن انسان و حیوان گرفته تا ماشین‌ها، ماشین‌ها و گیاهان، تمام جزئیاتی که در فیلم‌ها و سریال‌ها جلب توجه می‌کنند، به اسباب‌بازی تبدیل شده‌اند و این شخصیت‌ها نیز به اسباب‌بازی‌ها ویژگی‌های خود را می‌دهند.

نمونه آن این است که اسباب بازی یک شخصیت بیگانه که مانند لاستیک کشیده می شود نیز با همین ویژگی گسترش می یابد.

نمونه شناخته شده تری سریال بلک لایتنینگ (شوالیه سوار) است که در کشورمان با علاقه فراوان تماشا می شود و از ماجراهای صاحبش با خودروی مجهز می گوید.

خودرویی با نام KITT در این سری در واقع یک اپلیکیشن هوش مصنوعی با درک امروز ما بود.

این که این اسباب بازی خیالی ماشین چند کلمه ضبط شده را صدا می کند یا به طور غیر منتظره از ماشین حرکت می کند، یکی از نمونه های خوب این اسباب بازی ها است.

به ویژه محتوای بصری رنگارنگ و متنوع ارائه شده توسط سبک زندگی غربی دهه 70 و 80 مورد استقبال بازار اسباب‌بازی قرار گرفت و اسباب‌بازی‌های این دوره به برجسته‌ترین و آرزومندترین قطعات برای کلکسیونرهای مدرن تبدیل شدند.