استفاده از ساز دف حبیبی به عنوان مجمه در عروسی های سنتی

انواع مختلفی از ساز دف وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، و گاهی اوقات آنها می توانند کاملاً متفاوت به نظر برسند، بدون ذکر محدوده قیمت. در این راهنما، من به سبک های مختلف متناسب با موسیقی، اندازه ها، محدوده قیمت و سازندگان بهترین ساز دف ها برای شما نگاهی خواهم انداخت.

چگونه یک دف انتخاب کنیم؟ هنگام چیدن یک ساز دف حبیبی خوب چندین ملاحظات وجود دارد. انتخاب تنبور مناسب به موسیقی مورد نظر شما بستگی دارد. تصمیم گیری در مورد نوع پوست یا اینکه آیا شما بدون سر می روید. و سپس ملاحظات سازنده و قیمت نیز وجود دارد.

این راهنما شما را از طریق ملاحظات مختلف در هنگام خرید یک دف خوب و مناسب برای شما راهنمایی می کند. به پایین بروید تا انواع مختلف را بررسی کنید، متوجه شوید که چه نوع سبک های موسیقی مناسب هستند، قیمت اندازه ها و از کجا آن را خریداری خواهید کرد.

نحوه انتخاب یک دف خوب فرآیند چیدن عمیق و 4 مرحله ای با جزئیات

منم مثل تو بودم من یک دف می خواستم اما نمی دانستم از کجا شروع کنم. فقط زمانی که شروع به جستجو کردم، آگاهانه متوجه شدم که اندازه ها، شکل ها و تعداد جینگل ها (Zills) متفاوتی روی هر کدام وجود دارد.

دف

مطمئناً وقتی به گذشته فکر می کنم قبلاً متوجه این موضوع شده بودم، اما تا زمانی که آن را نخواستم هیچ علاقه ای نشان نداده بودم. بعد من گیج شدم. پس بیایید نگاهی به حوزه های زیر بیاندازیم.

سبک های دف

سبک‌های زیادی از دف وجود دارد، با سر و بدون سر، شکل‌های مختلف، و حتی آن‌هایی که روی پاهای شما قرار می‌گیرند، ایده‌آل برای گروه‌های تک نفره و سازهای درام یا گیتار.

در آمریکا، دف مترادف با موسیقی انجیل است که ساز برای آن (بهانه جناس) دست به دست می شود. ممکن است به دنبال دف بعدی باشید که دفعه بعد که می روید با خود ببرید، یا شاید یک گروه راک راه اندازی کرده اید و می خواهید در موسیقی نیز نقش داشته باشید، یا مطمئن نیستید که با دست اضافی خود روی صحنه چه کنید.

همچنین ممکن است شما یک هنرجوی سازهای کوبه ای در ارکستر باشید که به شما دستور داده شده است که برای کمک به تحصیلات خود یکی بخرید و جایی در خانواده سازهای کوبه ای بگیرید.