ارازن شدن نوره روازاده در پاریس منجر به نارضایتی تولید کنندگان شد

موهای زائد در بدن بسیار آزاردهنده است و به همین دلیل هم خانم ها و هم آقایان می خواهند از شر آن خلاص شوند و روش های زیادی وجود دارد که از طریق آن موهای زائد از بدن پاک می شوند و بسیاری از آنها به طور دائم در داروخانه ها موجود است و از جمله این موارد است.

روش هایی وجود دارد که پودر مو را از بین می برد و انواع زیر در داروخانه موجود است:

نوره روازاده  یکی از راه حل های ایده آل برای از بین بردن مو و تیره شدن پوست برای لطافت پوست مانند پوست کودکان محسوب می شود و هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده است و فاقد پارابن می باشد.

از طریق آن موهای رشد کرده برداشته شده و نتایج فوری را ارائه می دهد.

یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول عدم استفاده از مواد شیمیایی خشن است که در کرم ها استفاده می شود که ممکن است باعث ایجاد رنگدانه و لکه های تیره شود و مواد تشکیل دهنده اپتان انواع خاک رس، گیاهان و املاح است و در نتیجه.

PH محصول را بالا می برد و شایان ذکر است که بسیار ایمن و 97 درصد طبیعی است.

نوره

پس از استفاده از آن، رشد موها کندتر از زمان اصلاح است، اما سریعتر از برداشتن موم است، اما پس از استفاده منظم از آن به مدت پنج ماه ، شدت رشد مو بیش از 50 درصد کاهش می یابد و موهایی که رشد می کننددوباره درشت یا خشن نخواهد بود.

بهتر است آن را به پوست صورت نزنید زیرا حساسیت بیشتری نسبت به پوست بدن دارد، اما اگر برای صورت استفاده شود، فقط روی چانه، لب بالا و نه کل صورت امکان پذیر است.

و فقط برای سه یا چهار دقیقه حداکثر زمان اعمال می شود.

در مورد استفاده از آن در ناحیه بیکینی، با توجه به رشد و تراکم مو می توان از آن 5 تا 7 بار استفاده کرد و فقط در اطراف خط بیکینی قابل استفاده است، زیرا استفاده از آن در نزدیکی ناحیه تناسلی واکنش های منفی به همراه خواهد داشت.