ارائه کننده بهترین ظروف یکبارمصرف گیاهی تزریقی

ارائه کننده بهترین ظروف یکبارمصرف گیاهی تزریقی با ارائه ی ظروف مرغوب و استانداردی که مواد تشکیل دهنده آن نیز از دل طبیعت است و پس از استفاده شدن، مجدد به دامان طبیعت بازمی گردند سلامتی و محیط زیستی زیبا را به ارمغان می آورد.

ظروف یکبار مصرف گیاهی بسته به شرایط محیطی طی مدت کوتاهی تجزیه می‌شوند.

ارائه کننده بهترین ظروف یکبارمصرف گیاهی تزریقی

کاسه خورشتی 300cc چگونه تولید می شود؟

کاسه خورشتی 300cc چگونه تولید می شود؟ ازدهه ۱۹۷۰ ساخت ظروف یکبارمصرف گیاهی آغازشد و ایران در بهمن سال ۱۳۸۶ توانست به عنوان پنجمین کشور تولید کننده این پلیمرگیاهی نام خود را به ثبت برساند.

درحال حاضر این ظروف در سایز و اشکال مختلف با توجه به نیاز مصرفی اشخاص تولید و عرضه می شود. یکی از پرکاربردترین ظروف در میان ظروف یکبارمصرف گیاهی کاسه خورشتی یکبارمصرف است،کاسه خورشتی یکبار مصرف مقاوم تر از دیگر ظروف است زیرا جهت سرو خورشت های داغ و غذای آبکی نظیر سوپ، آش، آبگوشت و…مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاسه خورشتی یکبارمصرف گیاهی بر پایه نشاسته است، نشاسته به دلیل هیدروفیلی بودن باید طی فرایندی آب گریز شود.

درابتدا مواد دارای نشاسته مانند ذرت،گندم یا سیب زمینی را با موم عسل، اسیدهای چرب گیاهی، سلولز و…در میکسر حرارتی حرارت می‌دهند و بدین گونه گرانول گیاهی ساخته می شود، سپس گرانول را با استفاده از دستگاه مخصوص به صورت ورق و با ضخامت معین تبدیل میکنند و پس از پرس خوردن دمای آن را کاهش داده و رول می‌کنند.

در این مرحله ورق ها در کوره حرارتی گرما می‌بینند تا آماده فرم دهی شوند و در نهایت به صورت کاسه خورشتی در حجم ۳۰۰ سی سی قالب گیری می‌شوند.

مرکز تولید ظروف یکبارمصرف گیاهی تزریقی

مرکز تولید ظروف یکبارمصرف گیاهی تزریقی امروزه ظروف یکبارمصرف تزریقی به دلیل سهولت در استفاده کاربرد بسیاری دارند، این ظروف نقش پررنگی در مهمانی ها، تولد، پخش نذورات، عرضه محصولات پروتئینی و لبنی و…دارند.

اما اگر این ظروف سلامت انسان‌را تهدید کنند و سبب آلودگی محیط زیست شوند قطعا باید تولید و مصرف این گونه ظروف متوقف شود، همانطور که میدانید ظروف یکبارمصرف پلاستیکی از مواد شیمیایی تولید می شوند، برای سلامتی مضر هستند و باعث آلودگی محیط زیست می‌شوند.

مرکز تولید ظروف یکبارمصرف گیاهی تزریقی این امکان را فراهم ساخته تا با خیالی آسوده از این ظروف استفاده کنیم.

ظروف یکبار مصرف گیاهی قابل تجزیه و از مواد طبیعی ساخته می شوند، از این رو برای نوشیدنی ها و غذاهای گرم و چرب مناسب هستند، علاوه بر استفاده از مواد طبیعی در تولید این ظروف به دیگر ویژگی هایی از قبیل اقتصادی بودن، وزن سبک، تغییر شکل ندادن و مقاومت در برابر گرما می توان اشاره کرد.

در مرکز تولید ظروف یکبارمصرف گیاهی تزریقی سلامت افراد و حفظ محیط زیست بسیار حائز اهمیت است.